Zarządzanie sytuacją kryzysową
Cena : 800 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 1100 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Co każdy szef powinien wiedzieć o sytuacji kryzysowej? Pierwsze spotkanie z cyklu "Zarządzanie sytuacją kryzysową"
>
„Pojęcie kryzysu w tradycyjnym rozumieniu straciło sens. Kryzys występuje zawsze, niezależnie od wskaźników makroekonomicznych – krajowych czy światowych. Wolny rynek to stan permanentnej wojny wszystkich producentów ze wszystkimi”.
Joseph A. Schumpeter
Pod?żaj?c za myśl? tego wybitnego ekonomisty, należy przyj?ć, że kryzys jest stałym elementem w biznesie. Pytanie jak swobodnie jesteśmy w stanie poruszać się i zarz?dzać sytuacj? kryzysow?? Znajomość specyfiki kryzysu na poziomach personalnym, organizacyjnym i merytorycznym pozwala szerzej spojrzeć na możliwości efektywnego działania i minimalizowania ewentualnych strat. Priorytetem jest opanowanie i wyjście z sytuacji kryzysowej, ale również czujność i przygotowanie na prawdopodobne jej zaistnienie.
Na szkoleniu będ? poruszane zagadnienia najczęściej zgłaszane przez dyrektorów i kierowników.
1. Sytuacja kryzysowa
a) Kluczowe elementy sytuacji kryzysowej – jak ich nie „przegapić”(przeoczyć).
b) Szybkie rozpoznawanie przeszkód w drodze do rozwi?zania sytuacji.
c) Na ile można przeciwdziałać sytuacjom kryzysowym? Wykrywanie sygnałów przedkryzysowych.
d) Zysk w kryzysowej sytuacji.
e) Czas trwania kryzysu i jego znaczenie. Adekwatność podjętych działań.
f) Rodzaje sytuacji kryzysowej (niespodziewane/niezabudżetowane koszty, oskarżenia zewnętrzne (czarny PR), problemy techniczne, konflikty wewnętrzne i zewnętrzne, wypadek, śmierć, kradzież, niedopracowany produkt/usługa, ect.)
2. Zarz?dzanie sytuacj? kryzysow?
g) Centrum dowodzenia i koordynacja. Reagowanie, plan naprawczy i zarz?dzanie sytuacj? kryzysow?.
h) Typowe zachowania szefów: konstruktywne i destrukcyjne.
i) Szacowanie zdolności zespołu do radzenia sobie z sytuacj? kryzysow?.
j) Rozpoznawanie mechanizmów kieruj?cych ludźmi w sytuacjach kryzysowych i umiejętność odpowiedniego zastosowania działań konstruktywnych.
k) 5 kompetencji przywództwa w sytuacji kryzysowej.
l) Osamotnienie szefa w sytuacji kryzysowej.
m) Symulacja kryzysu.
Do kogo skierowane jest szkolenie : dla dyrektorów i kierowników działów, zespołów projektowych, managerów i zarz?dzaj?cych
Osoba prowadz?ca :
Magda Kozłowska - Trener, coach, psycholog praktyk z 10 letnim doświadczeniem w pracy trenerskiej i indywidualnej z klientem. Szerokie kompetencje w realizacji szkoleń zamkniętych i otwartych głównie w obszarach humoru, przełamywania schematycznego myślenia i rozwoju innowacyjnego działania w biznesie, skuteczności interpersonalnej w biznesie. Specjalizuje się w interwencjach i we wsparciu osób znajduj?cych się w sytuacjach kryzysu psychologicznego w obszarze zawodowym, osobistym, jak również sytuacyjnym. Prowadzi treningi dotycz?ce funkcjonowania w sytuacjach kryzysowych.
Kolejne najbliższe spotkania z cyklu "Zarz?dzanie sytuacj? kryzysow?" :
seminarium 12 czerwca "Dialog ze strona społeczn? czy konflikt ze zwi?zkami zawodowymi?"
seminarium 3 lipca "Minimalizacja ryzyka zwi?zanego z wypadkami w miejscu pracy"
Mapa dojazdu
Zarządzanie sytuacją kryzysową
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte