Szkolenie Zarządzanie • Patronat CCIFP • HR • Komunikacja i PR
Warsztat: Od insightu do briefu strategicznego i komunikacyjnego dla marki - wykorzystanie badań w działaniach marketingowych
Cena : 550 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 750 PLN pozostałe osoby
Osobom, które anulują swój udział w warsztatach do 3 dni przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów. Osobom, które anulują swój udział później, czyli na krócej niż 3 dni przed warsztatami, koszty nie są zwracane.
PasséL'événement est terminé.
Dobra strategia i komunikacja marki powstają w oparciu o dobry brief. A dobry brief bazuje na prawdziwych insight’ach odbiorców (rozumianych tu jako konsumentów, ale i pracowników czy partnerów B2B). To wymaga, by badania, na podstawie których brief powstaje, były niezwykle rzetelne i pomagały ukierunkować się na odbiorców i głębokie zrozumienie ich potrzeb, czyli #usercentric. Zaprojektowana w ten sposób komunikacja będzie bardziej angażująca i efektywna.
Ania i Carolina łączą swoje doświadczenie z branży marketingowej z metodologiami projektowania zorientowanego na ludzi i doradztwem strategicznym w rozwoju innowacji w businessie po to, aby m.in. efektywnie wspierać marki w budowaniu angażującego total brand experience.
„ Dzięki temu wieloletniemu doświadczeniu, wiemy gdzie są trudności i pułapki pracy na insightach, jaką wartość w projektowanie Brand Experience ma pogłębianie wiedzy z badań ilościowych o tą płynącą z badań jakościowych, dlaczego fokus nie jest rekomendowaną przez nas metodą prowadzenia badań…”
Dobry brand experience to taki, który jest projektowany w sposób zorientowany na ludzi, tych na zewnątrz organizacji jak i tych, którzy ją tworzą. Dlatego też w trakcie trwania warsztatów będą mieli Państwo okazję sprawdzić:
- Jak pozyskać jakościowe insighty do pracy
- Jak przekształcić wiedzę z badań w wartość dla organizacji
- Jak stworzyć brief, który efektywnie wykorzysta wiedzę pozyskaną z badań jakościowych
Korzyści dla uczestników:
- Zrozumienie perspektywy badawczej i narzędzi badań jakościowych oraz umiejętność dalszej pracy z insigth’ami z tych badań.
- Znajomość odpowiednich narzędzi, które wspierają tworzenie rozwiązań zorientowanych na potrzeby użytkowników docelowych
- Umiejętność sporządzenia briefu komunikacyjnego, w którym zapraszamy projektantów do procesu projektowania rozwiązań w sposób zorientowany na ludzi #usercentereddesign
- Przyjęcie nowej perspektywy na total brand experience
Program warsztatów:
- Jak pozyskać jakościowe insighty do pracy
Prezentacja i ćwiczenia: Jakie istnieją metody badań jakościowych, kiedy je wykorzystać, jak z danych pozyskać jakościowy i trafny insight, trening metody
- Jak przekształcić wiedzę z badań w wartość dla organizacji
Prezentacja i ćwiczenie: Narzędzia umożliwiające wdrożenie kultury pracy projektowej zorientowanej na użytkowników
- Jak stworzyć brief, który efektywnie wykorzysta wiedzę pozyskaną z badań jakościowych
Ćwiczenie: Tworzenie briefu komunikacyjnego dla działań skierowanych do konsumentów
Grupa docelowa:
Szkolenie skierowane jest do managerów z dziedzin: Brand Experience, HR, Employer Branding, Marketing
Partner merytoryczny
Mapa dojazdu
CCIFP – aleje Jerozolimskie 93, Nowogrodzka Square, 6 minut pieszo od Dworca Centralnego , 3 minuty od Placu Starynkiewicza
Zapraszamy do korzystania ze środków transportu publicznego. Do siedziby Izby najłatwiej dotrzesz:
Metrem - linia M1 (stacja Centrum)
Tramwajem – linie: 7, 9, 22, 24, 25 (przystanek Plac Starynkiewicza)
Autobusem – linie: 127, 128, 158, 175 (przystanek Plac Starynkiewicza) lub linie: 131, 501, 517, 519, 521, 522, 525 (przystanek Dworzec Centralny)
Rowerem – najbliższe stacje Veturilo znajdują się w przy ulicy Williama Heerleina Lindleya oraz przy skrzyżowaniu ulic Żelaznej i Siennej.
Płatne miejsca parkingowe z tyłu budynku, przy ul. Nowogrodzkiej (wjazd na ul. Nowogrodzką od ul. Chałubińskiego, ruch jednokierunkowy)
Warsztat: Od insightu do briefu strategicznego i komunikacyjnego dla marki - wykorzystanie badań w działaniach marketingowych
L'événement est terminé.