Szkolenie Zarządzanie  •  Patronat CCIFP  •  HR  •  Komunikacja i PR

Warsztat: Od insightu do briefu strategicznego i komunikacyjnego dla marki - wykorzystanie badań w działaniach marketingowych

Al. Jerozolimskie 93 (Nowogrodzka Square), Warszawa; IV piętro
See on map

Język :
polski

Cena : 550 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 750 PLN pozostałe osoby

Osobom, które anulują swój udział w warsztatach do 3 dni przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów. Osobom, które anulują swój udział później, czyli na krócej niż 3 dni przed warsztatami, koszty nie są zwracane.

Passé

L'événement est terminé.

Dobra strategia i komunikacja marki powstają w oparciu o dobry brief. A dobry brief bazuje na prawdziwych insight’ach odbiorców (rozumianych tu jako konsumentów, ale i pracowników czy partnerów B2B). To wymaga, by badania, na podstawie których brief powstaje, były niezwykle rzetelne i pomagały ukierunkować się na odbiorców i głębokie zrozumienie ich potrzeb, czyli #usercentric. Zaprojektowana w ten sposób komunikacja będzie bardziej angażująca i efektywna.

Ania i Carolina łączą swoje doświadczenie z branży marketingowej z metodologiami projektowania zorientowanego na ludzi i doradztwem strategicznym w rozwoju innowacji w businessie po to, aby m.in. efektywnie wspierać marki w budowaniu angażującego total brand experience.

 

„ Dzięki temu wieloletniemu doświadczeniu, wiemy gdzie są trudności i pułapki pracy na insightach, jaką wartość w projektowanie Brand Experience ma pogłębianie wiedzy z badań ilościowych o tą płynącą z badań jakościowych, dlaczego fokus nie jest rekomendowaną przez nas metodą prowadzenia badań…”

 

Dobry brand experience to taki, który jest projektowany w sposób zorientowany na ludzi, tych na zewnątrz organizacji jak i tych, którzy ją tworzą. Dlatego też w trakcie trwania warsztatów będą mieli Państwo okazję sprawdzić:

  • Jak pozyskać jakościowe insighty do pracy
  • Jak przekształcić wiedzę z badań w wartość dla organizacji
  • Jak stworzyć brief, który efektywnie wykorzysta wiedzę pozyskaną z badań jakościowych

 

Korzyści dla uczestników:

  • Zrozumienie perspektywy badawczej i narzędzi badań jakościowych oraz umiejętność dalszej pracy z insigth’ami z tych badań.
  • Znajomość odpowiednich narzędzi, które wspierają tworzenie rozwiązań  zorientowanych na potrzeby użytkowników docelowych
  • Umiejętność sporządzenia briefu komunikacyjnego, w którym zapraszamy projektantów do procesu projektowania rozwiązań w sposób zorientowany na ludzi #usercentereddesign
  • Przyjęcie nowej perspektywy na total brand experience

 

Program warsztatów:

  • Jak pozyskać jakościowe insighty do pracy

Prezentacja i ćwiczenia: Jakie istnieją metody badań jakościowych, kiedy je wykorzystać, jak z danych pozyskać jakościowy i trafny insight, trening metody


  • Jak przekształcić wiedzę z badań w wartość dla organizacji

Prezentacja i ćwiczenie: Narzędzia umożliwiające wdrożenie kultury pracy projektowej zorientowanej na użytkowników


  • Jak stworzyć brief, który efektywnie wykorzysta wiedzę pozyskaną z badań jakościowych

Ćwiczenie: Tworzenie briefu komunikacyjnego dla działań skierowanych do konsumentów

 

Grupa docelowa:

Szkolenie skierowane jest do managerów z dziedzin: Brand Experience, HR, Employer Branding, Marketing

Partner merytoryczny

Skontaktuj się z nami

CCIFP, ccifp(@)ccifp.pl; +48 22 5212140

 

 

Mapa dojazdu

CCIFP – aleje Jerozolimskie 93, Nowogrodzka Square, 6 minut pieszo od Dworca Centralnego , 3 minuty od Placu Starynkiewicza

Zapraszamy do korzystania ze środków transportu publicznego. Do siedziby Izby najłatwiej dotrzesz:

Metrem - linia M1 (stacja Centrum)

Tramwajem – linie: 7, 9, 22, 24, 25 (przystanek Plac Starynkiewicza)

Autobusem – linie: 127, 128, 158, 175 (przystanek Plac Starynkiewicza) lub linie: 131, 501, 517, 519, 521, 522, 525 (przystanek Dworzec Centralny)

Rowerem – najbliższe stacje Veturilo znajdują się w przy ulicy Williama Heerleina Lindleya oraz przy skrzyżowaniu ulic Żelaznej i Siennej.

Płatne miejsca parkingowe z tyłu budynku, przy ul. Nowogrodzkiej (wjazd na ul. Nowogrodzką od ul. Chałubińskiego, ruch jednokierunkowy)

Ostatnie aktualności CCIFP

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!