Wydarzenie wyjątkowe Patronat CCIFP

Reklama i promocja w dobie cyfrowej

Kancelaria Bird & Bird, ul. Marszałkowska 107, 00-110, Warszawa, Polska
See on map

Język :
Polski

Cena : WYDARZENIE FIRMY STOWARZYSZONEJ W CCIFP.

Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z organizatorem.

Passé

L'événement est terminé.

Wpływ nowych regulacji i zmiany nastawienia regulatorów na działalność marketingową

Kancelaria Bird & Bird zaprasza do udziału w szkoleniu, podczas którego przedstawimy najistotniejsze zagadnienia związane ze zmianami legislacyjnymi oraz zmianami w podejściu organów do kwestii reklamy i promocji, zwłaszcza w obszarze nowoczesnych form komunikacji marketingowej.

 

 

Prowadzenie nowoczesnej reklamy, w tym w szczególności reklamy zindywidualizowanej, napotyka na szereg ograniczeń i wymogów dotyczących zarówno treści, jak i formy przekazu. Istniejące regulacje wymagają, aby reklama była uczciwa i nie wprowadzała w błąd, aby szanowała konkurencję, a także by uwzględniała potrzeby oraz ograniczenia różnych kategorii odbiorców, zwłaszcza dzieci.

W konsekwencji, reklama podlega zarówno regulacjom dotyczącym relacji między profesjonalistami (przedsiębiorcami), takim jak prawo przeciwdziałania nieuczciwej konkurencji czy prawo własności intelektualnej, jak i przepisom o ochronie konsumentów oraz szczególnym regulacjom sektorowym, a w coraz większym stopniu także przepisom o ochronie danych osobowych i innym regulacjom dotyczącym prywatności lub ochrony przed niechcianą komunikacją marketingową. Reklama i promocja to oczywiście także obszary, w których na coraz większą skalę stosuje się sztuczną inteligencję.

Dodatkowo, pewne zagadnienia budzą w ostatnim czasie szczególne zainteresowanie regulatorów. Wynika to ze zmian legislacyjnych (np. w przypadku wyrobów medycznych), ale i zauważalnych zmian i oczekiwań społecznych (tak jak w przypadku działań marketingowych dotyczących alkoholu, którymi – pomimo braku zmian legislacyjnych – coraz częściej interesują się organy ścigania).

Formuła spotkania

Szkolenie odbędzie się w formie eksperckiej debaty na temat wybranych, najbardziej istotnych zagadnień związanych z nowoczesną komunikacją marketingową. Każdy z paneli poprzedzi krótkie wprowadzenie do tematu, po którym głos zabiorą eksperci Bird & Bird, a także zaproszeni przez nas goście. Będzie także miejsce na szeroką dyskusję oraz sesję pytań i odpowiedzi angażującą wszystkich uczestników spotkania.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Do udziału zapraszamy przedstawicieli producentów i dystrybutorów towarów lub usług regulowanych (alkohol, żywność, w tym suplementy, leki lub wyroby medyczne, usługi finansowe, hazard, itp.), a także agencji reklamowych, domów mediowych i innych podmiotów świadczących usługi w zakresie reklamy i promocji.

 

Program

 
 
 

09:00 - 09:30

 
 

Rejestracja uczestników i śniadanie

 
 
 
 

09:30 - 10:00

 
 

Przywitanie gości i wstęp

 
 
 
 

10:00 - 10:45

 
 

PANEL I

Regulowane obszary reklamy

  • Obszary szczególnych ograniczeń i totalnych zakazów w polskim prawie reklamy oraz kwestia influencer marketingu
  • Zmiana podejścia organów ścigania do reklamy na przykładzie działań marketingowych dotyczących alkoholu
     
 
 
 
 
 

10:45 - 11:30

 
 

PANEL II

Regulatorzy kontra reklamiarze

  • Aktywność regulatorów (UODO, UOKiK, UKE, EROD, KE) a wykorzystanie danych osobowych (potencjalnych) klientów w reklamie online
  • Reklama insytucji finansowych – jakie wymogi wyznaczają przepisy prawa i wytyczne regulatorów 
     
 
 
 
 
 

11:30 - 11:45

 
 

Przerwa kawowa

 
 
 
 

11:45 - 12:45

 
 

PANEL III

Ochrona konkurencji i konsumentów w reklamie

  • Obszary, w których organy konkurencji mogą interesować się przekazem reklamowym
  • Konkurencja w ekosystemach i sklepach z aplikacjami
  • Problem z reklamą porównawczą
  • Nowe obowiązki informacyjne w e-commerce – teoria vs praktyka
     
 
 
 
 
 

12:45 - 13:15

 
 

Przerwa lunchowa

 
 
 
 

13:15 - 14:15

 
 

PANEL IV

Nowe technologie w reklamie

  • Nowoczesne rozwiązania informatyczne wspierające działalność marketingową
  • AI w reklamie
  • Reklama z udziałem influencerów z perspektywy influencera
     
 
 
 
 
 

14:15 - 14:30

 
 

Zakończenie

 
 

 

Prelegenci

Szkolenie odbędzie się w formule debaty panelowej, z udziałem prawników z kancelarii Bird & Bird oraz naszych gości, w multidyscyplinarnym składzie: 

RSVP do dnia 8 października 2023 r.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Dla osób, które wezmą udział w szkoleniu, wystawiamy zaświadczenia uczestnictwa.

Wydarzenie jest zamknięte dla przedstawicieli innych kancelarii prawnych oraz firm doradczych. Dziękujemy za Państwa zrozumienie.

Mapa dojazdu

Ostatnie aktualności CCIFP

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!