Marketing marek farmaceutycznych - aspekty prawne
Cena : bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Najbliższe spotkanie Klubu Marketingu i PR zostanie poświęcone nowoczesnym sposobom reklamy leków w świetle ograniczeń prawnych.
>
Program spotkania :
Ogólne zasady reklamy leków
- Co się zmieniło w regulacjach dotycz?cych reklamy leków?
- Najnowsze interpretacje i stanowiska organów nadzoru.
Reklama medykamentów w social media
- Jakie warunki musi spełniać reklama produktów OTC i Rx w social media?
- Omówienie ograniczeń praktycznych i prawnych.
Nieuczciwe sposoby reklamy – ambush marketing
- Kiedy mamy do czynienia z ambush marketing?
- Jak przeciwdziałać nieuczciwym praktykom konkurentów?
Kary za nieprawidłowe prowadzenie reklamy i konsekwencje nieuczciwej reklamy
- Zasady wymierzania wysokości kar i ich miarkowanie
Prelegenci :
A. Mirek - specjalizuje się w prawie farmaceutycznym i medycznym oraz prawie własności przemysłowej. Szczególnym przedmiotem jej zainteresowań jest rynek leków i prawa własności intelektualnej z nim zwi?zane.
Jej doświadczenie obejmuje obsługę prawn? wiod?cych przedsiębiorców z sektora life sciences oraz IP w polskich i międzynarodowych kancelariach prawnych.
Doradza producentom wyrobów medycznych, leków oryginalnych i generycznych, między innymi, w zakresie refundacji, obrotu i promocji, a także prowadzenia badań klinicznych. Ponadto, zajmuje się kwestiami zwi?zanymi ze zwalczaniem nieuczciwej konkurencji oraz efektywnym zarz?dzaniem prawami własności intelektualnej, w tym prawem patentowym i autorskim.
Jest absolwentk? Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Podyplomowego Studium Prawa Autorskiego, Wydawniczego i Prasowego UJ.
Obecnie przygotowuje rozprawę doktorsk? na Uniwersytecie Jagiellońskim w dziedzinie własności przemysłowej. Za pracę: „Patentowanie produktów leczniczych” otrzymała nagrodę Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego Rzeczpospolitej Polskiej w konkursie organizowanym przez polski Urz?d Patentowy.
Partner merytoryczny :
Spotkanie nie będzie niestety dostępne dla pracowników innych Kancelarii Prawnych. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość.
Mapa dojazdu
Marketing marek farmaceutycznych - aspekty prawne
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte