KLUB PR: Czego chcą od nas media?
>
Latem czas płynie wolniej. To chyba dobry moment na zastanowienie się, dlaczego postepujemy w ten, a nie inny, sposób. Zadajmy więc sobie pytanie: czego chc? od nas media? I podyskutujmy o tym, jak? obrać strategię komunikowania o firmie.
Naszym przewodnikiem w świecie trudnych pytań będzie Grzegorz Kapuściński, zajmuj?cy się teori? i socjologi? komunikowania masowego, doktorant na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Rozmawiać będziemy między innymi o tym, w jaki sposób misja firmy wypełnia mity kultury masowej, a także o tym, co przekonuje do produktu.
Mam nadzieję, ze plonem dyskusji bedzie odpowiedź na kluczowe dla naszej pracy pytanie: Jak mówić do dziennikarza?
Uprzejmie proszę o mailowe lub telefoniczne potwierdzenie zamiaru przybycia.
Mapa dojazdu
KLUB PR: Czego chcą od nas media?
L'événement est terminé.