Klient Nasz Pan: polski konsument i ochrona jego praw
>
Zapraszamy Państwa na kolejne Rendez-vous biznesu, organizowane 29 września2005 przez Francusk? Izbę Przemysłowo-Handlow? w Polsce, które odbędzie się w Hotelu Le Regina, na Starym Mieście w Warszawie.
Tym razem przyjrzymy się ewolucji polskiego konsumenta na tle zachowań jego odpowiednika z innych krajów europejskich.
Jakie nastroje towarzysz? ich decyzjom zakupowym i jak przekładaja się one na poziom konsumpcji?
Jak konsumenci planuj? swoje wydatki oraz jak wielu z nich woli aktualnie oszczędzać?
Jakość oferty, sympatyczny sprzedawca, estetyczne opakowanie czy cena - co skłania do wydania pieniędzy?
Jakie s? zwyczaje zakupowe polskiego konsumenta i jakim ulegaj? zmianom?
Przedstawione zostan? także istniej?ce regulacje prawne w zakresie ochrony praw konsumenta ze szczególnym uwzględnieniem szeroko rozumianej ochrony posprzedażnej (gwarancja, rękojmia, niezgodność produktu z umow?...).
Jakich zachowań unikać aby zdobyć Kliena i jego lojalność?
Wśród prelegentów wyst?pi? eksperci z firm stowarzyszonych, agencji badania rynku jak również specjaliści z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta na co dzień stykaj?cy się z problematyk? praw konsumenta oraz przypadkami ich łamania.
Celem Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej w Polsce jest wspieranie polskich i francuskich przedsiębiorców na rynku europejskim poprzez prezentowanie nowoczesnych narzędzi zarz?dzania firm?. Strategia marketingowa firmy musi uwzględniać najnowsze trendy rynkowe, ewolucję postaw i oczekiwań klienta. Od jakości informacji na ten temat uzależnione jest dopasowanie działań firmy do oczekiwań rynku.
Program :
17h30–17h40 Otwarcie konferencji
17h40-18h00 Cetelem – Prezentacja raportu „Konsumenci Europejscy w 2005”
18h00–18h20 UOKiK – Prezentacja regulacji prawnych w zakresie ochrony praw konsumenta.
Monika Stec – p.o. Zastępcy Dyrektora Departamentu Polityki Konsumenckiej - niezgodność produktu z umow?, gwarancja, rękojmia.
18h20- 18h45 C.E.R.P. (Europejskie Centrum Pozyskiwania Parametrów) – przedstawienie raportu dotycz?cego ochrony posprzedażnej konsumenta.Sébastien Voisset Dyrektor d.s. Rozwoju
18h45-19h00 Debata
19h00-21h00 Koktajl
Spotkanie przeznaczone jest wył?cznie dla firm stowarzyszonych i ich parterów.
Bardzo prosimy o telefoniczne potwierdzenie przybycia lub rejestracje on-line.
Mapa dojazdu
Klient Nasz Pan: polski konsument i ochrona jego praw
L'événement est terminé.