Komitet  •  Wydarzenie wyjątkowe Zarządzanie

Jak być „eko” i „bio” zgodnie z prawem?

Spotkanie online (zoom),

Język :
polski

Dla firm stowarzyszonych

Cena : W celu rejestracji prosimy o zalogowanie się. Wydarzenie wyłącznie dla członków CCIFP.

Liczba miejsc dla firm doradczych ograniczona.

Passé

L'événement est terminé.

Zapraszamy na kolejne spotkanie Komitetu Retail.

Producenci tworząc markę dla swoich produktów powinni zadbać o to, żeby ich logo (ale także cała komunikacja marketingowa) nawiązująca do ekologiczności, zrównoważonego rozwoju czy ochrony środowiska była zgodna z prawem i nie wprowadzała konsumentów w błąd, żeby nie zostać posądzonym o tzw. greenwashing.

 

Na spotkaniu omówimy w szczególności:

•             jak być „eko” i „bio” zgodnie z prawem;

•             jak używać oznaczeń wskazujących na miejsca geograficzne;

•             czy każdy produkt może być „vege”;

•             kiedy oznaczenie może wprowadzić konsumenta w błąd;

•             jakie są konsekwencje naruszeń przepisów prawa żywnościowego.

 

Prowadzenie:

Marta Miszczuk – radczyni prawna i rzeczniczka patentowa w kancelarii Affre i Wspólnicy sp.k. Specjalizuje się w prawie własności przemysłowej oraz w prawie konkurencji. Doradza przedsiębiorcom w zakresie ochrony praw wyłącznych – szeroko rozumianych praw własności przemysłowej (patentów, praw do znaków towarowych, wzorów użytkowych, wzorów przemysłowych, ochrony know-how, transferu technologii) oraz zwalczania nieuczciwej konkurencji, także w internecie.

 

Komitet skierowany jest do firm, które płacą składkę na poziomie standard lub wyższą. Ponadto, firmy członkowskie pragnące należeć do jednego z Komitetów muszą prowadzić działalność zawodową związaną z tematami prac Komitetu.

Liczba miejsc dla firm doradczych jest ograniczona. 

Regulamin komitetów dostępny jest: TUTAJ

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!