Emocje w zarządzaniu
Cena : 550 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Emocje kształtują nasze zawodowe relacje w pracy, motywują do działania, wpływają na naszą efektywność. Co tak naprawdę oznacza zarządzanie emocjami w miejscu pracy i jakie najważniejsze korzyści niesie ta umiejętność dla wszystkich tych, którzy zarządzają pracą innych? Jakie techniki warto zastosować, aby wzmacniać swoje emocjonalne zdolności dla lepszego zawodowego funkcjonowania? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi pokazujemy w praktyce podczas naszego interaktywnego warsztatu, łączącego elementy nowoczesnej inteligencji emocjonalnej i najskuteczniejszych technik zarządzania emocjami.
>
Korzyści płyn?ce z udziału w warsztacie:
- zdobycie świadomości tego, jak zarz?dzać emocjami tak, by wspomagały nasze wszystkie działania
- zwiększenie umiejętności budowania odporności emocjonalnej w pracy
- zdobycie znajomości technik zarz?dzania najbardziej powszechnymi sytuacjami generuj?cymi emocje w zarz?dzaniu
Prowadz?cy:
KARINA TOMCZYK - Trener, psycholog i konsultant biznesowy w obszarze rozwoju indywidualnego potencjału osobistego. Jako psycholog społeczny i badacz realnych aspektów osobistej inteligencji emocjonalnej, kładzie nacisk na praktyczny wymiar projektowanych warsztatów z uwzględnieniem rozwijania i doskonalenia kompetencji Uczestników, ich realnych umiejętności i przydatnej wiedzy. Konstruuje oraz wdraża indywidualne rozwi?zania szkoleniowe, dedykowane zaspokajaniu konkretnych potrzeb Uczestników, w takich obszarach, jak: Inteligencja Emocjonalna i Zarz?dzanie Emocjami, Wywieranie Wpływu, Budowanie Zespołów, Stress Management, Techniki Skutecznej Prezentacji i Wyst?pień Publicznych, Team Building, Negocjacje Zespołowe, Komunikacja Interpersonalna (także Komunikacja pomiędzy Kobietami i Mężczyznami), Obsługa Klienta, czy Techniki Efektywnej Sprzedaży.
Brała udział min. w projektach szkoleniowych dla takich firm, jak: Accenture, Allianz, Auchan, General Motors (Opel, Saab, Chevrolet), GlaxoSmithKline, Microsoft, Procter&Gamble.
Swoj? wiedz? i doświadczeniem chętnie dzieli się ze Studentami w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, gdzie prowadzi zajęcia warsztatowe z zakresu rozwijania osobistych interpersonalnych umiejętności liderskich.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Emocje w zarządzaniu
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte