17.11 Social media w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firm
>
Social media, czy nam się to podoba czy nie, stały się bardzo istotnym kanałem komunikacji. Firmy, które wykorzystuj? możliwości, jakie daj? media społecznościowe maj? więcej klientów, bezpośredni kontakt z nimi, a także szybk? informację zwrotn? o produkcie.
To właśnie Facebook, Twitter czy blogi mog? być pierwszym źródłem informacji o działaniach konkurencji, a także ustrzec nas przed kryzysem. Osoby odpowiedzialne za wizerunek s? na pierwszym froncie walki o dobry image firmy. To właśnie one mog? najlepiej wykorzystać potencjał kryj?cy się w social media.
W trakcie szkolenia odpowiemy na pytania:
• Czym różni się komunikacja z mediami za pośrednictwem kanałów social media od tej tradycyjnej?
• Jakie kanały komunikacji wybrać?
• Jak opracować strategię obecności w mediach społecznościowych zgodn? z własnym biznesem?
• Jak monitorować i kontrolować to, co o nas pisz??
• Jak pozyskiwać fanów i jak ich zatrzymać?
Zapraszamy :
Wszystkie osoby pracuj?ce w działach Public Relations i komunikacji, marketingu, osoby odpowiedzialne za komunikację w Internecie lub/i komunikację wewnętrzn?, employer branding, customer service
W programie:
- Rola i znaczenie social media w komunikacji dla firm.
? Czym s? social media?
? Mass media a media społecznościowe
? Potencjał komunikacyjny social media
- Prezentacja najważniejszych mediów społecznościowych na polskim rynku.
- Monitoring Social Media czyli słuchanie rozmów klientów i wyci?ganie z nich wniosków:
? Praktyczne aspekty monitoringu social media
? Strategie monitoringu social media
? Wpływ monitoringu social media na Twoj? firmę
- Komunikacja za pomoc? social media:
? Komunikacja za pomoc? social media a komunikacja marketingowa
? Narzędzia komunikacji z wykorzystaniem social media
- Marketing wirusowy
- Serwisy społecznościowe
- Blogowanie
- Tworzenie społeczności dedykowanych
? Komunikacja z wykorzystaniem social media – aspekty praktyczne
- Wsparcie sprzedaży za pomoc? social media:
? Tradycyjne wsparcie sprzedaży a wsparcie za pomoc? social media
? Różne rodzaje social media jako narzędzia wsparcia sprzedaży
? Wsparcie sprzedaży za pomoc? social media – aspekty praktyczne
- Angażowanie klientów w rozwój Twojej firmy za pomoc? social media:
? Angażowanie klientów – nowy model procesu rozwoju produktu.
? Angażowanie klientów – aspekty praktyczne dla Twojej firmy.
- Wykorzystanie social media w komunikacji wewnętrznej firmy:
? Usprawnienie komunikacji między pracownikami za pomoc? narzędzi social media
? Social media jako narzędzie kształtowania wizerunku firmy wśród obecnych i potencjalnych pracowników
Uwaga:
Wszystkie punkty programu omówione zostan? w oparciu o case studies międzynarodowych firm z różnych branż oraz o doświadczenia klientów agencji Ciszewski Public Relations.
BRAK WOLNYCH MIEJSC
ZAPRASZAMY NA II EDYCJĘ 25 LISTOPADA >>>>
Partner merytoryczny:
http://www.ciszewskifc.pl
Prelegenci:
Ilona Grzywińska | |
Paweł Tomczuk Dyrektor Generalny Ciszewski Financial Communications. Specjalizuje się w działaniach public relations i marketingu dla firm i instytucji z branży finansowej. Jest odpowiedzialny za strategie komunikacji dla Klientów Ciszewski Financial Communications. Wielokrotnie prowadził seminaria, szkolenia oraz warsztaty strategiczne poświęcone social media – zarówno dla Klientów, jak i w czasie otwartych szkoleń i konferencji. |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szkolenie odbędzie się w języku polskim. Ze względu na komfort uczestników, tłumaczenie na język francuski zapewniamy maksymalnie dla 3 osób. |
Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podaj?c w tytule przelewu datę szkolenia oraz nazwisko uczestnika.
Warunki płatności i uczestnictwa w szkoleniu >>>
Mapa dojazdu
17.11 Social media w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firm
L'événement est terminé.