Wydarzenie wyjątkowe Patronat CCIFP
Webinar: Analiza portfolio - czyli o tym, które produkty firmy mają potencjał do rozwoju i dlaczego
Język :
polski
Cena : BEZPŁATNE
Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z organizatorem.
PasséL'événement est terminé.
Firmy produkcyjne stają często przed dylematem, który produkt z oferty należy rozwijać i w jakim kierunku rozwój ten powinien postępować.
Nierzadko decyzje te podejmowane są z uwzględnieniem, często różniących się od siebie, opinii działów odpowiedzialnych za sprzedaż, kwestie techniczne, badania rynku, marketing itd. Aby uwzględnić wszystkie te perspektywy i wskazać produkty o największym potencjale rozwojowym, a także by zbudować optymalną strategię rozwoju dla już wybranych produktów, można skorzystać z narzędzi pochodzących z metody TRIZ – na przykład z Analizy portfolio.
Dzięki takiemu uporządkowanemu i metodycznemu podejściu w planach rozwoju na pewno uwzględnione zostaną trzy najważniejsze aspekty:
- głos klienta (Voice of the Customer),
- głos rynku ( Voice of the Market),
- głos produktu (Voice of the Product).
Tylko uwzględnienie wszystkich przedstawionych perspektyw w sposób uporządkowany i algorytmiczny pozwala optymalnie podejść do planowania badań i rozwoju portfolio przedsiębiorstwa.
Podczas webinarium, które odbędzie się 9 sierpnia w godz. 11:00-12:00, eksperci CRIDO poruszą następujące kwestie:
- Omówienie pojęć Voice of the Customer, Voice of the Market oraz Voice of the Product
- Wykorzystanie Głównego Parametru Wartości jako połączenia między światem technologii i biznesu
- Uwzględnienie Voice of the Market przy wyborze strategii rozwojowej
- Analiza produktu wskazująca na technologiczny potencjał do rozwoju
- Kreślenie mapy portfolio i wybór strategii rozwoju dla poszczególnych produktów
Warunkiem dołączenia do powyższego wydarzenia jest wypełnienie formularza rejestracyjnego: https://crido.pl/events/analiza-portfolio-czyli-o-tym-ktore-produkty-firmy-maja-potencjal-do-rozwoju-i-dlaczego/
ORGANIZATOR: CRIDO
Webinar: Analiza portfolio - czyli o tym, które produkty firmy mają potencjał do rozwoju i dlaczego
L'événement est terminé.