Zobacz także
Comarch i MIM Solutions łączą siły. Platforma Comarch Loyalty Management z potężnym wsparciem AI
Comarch Loyalty Management to kompleksowe narzędzie umożliwiające firmom tworzenie i zarządzanie programami lojalnościowymi, zarówno w modelu B2C, jak i B2B. Platforma oferuje szeroki wachlarz funkcjonalności, w tym zarządzanie punktami, nagrodami, promocjami oraz analizę zachowań klientów. Doświadczenie MIM Solutions w tworzeniu zaawansowanych algorytmów sztucznej inteligencji, wykorzystywanych przez branże e-commerce, telekomunikacyjną i reklamową, pozwoli na wzbogacenie funkcjonalności rozwiązania firmy Comarch w zakresie budowania i optymalizowania promocji punktowych.
"Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z Comarch. MIM Solutions posiada obecnie jeden z najbardziej doświadczonych w Polsce zespołów specjalistów AI i ML, który jest w stanie wesprzeć każdą organizację w wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Nasze doświadczenie w połączeniu z możliwościami platformy lojalnościowej Comarch zagwarantuje szereg przydatnych usprawnień dla jej nowych, jak i stałych użytkowników" – dodaje Jerzy Orłowski, CEO w MIM Solutions.
Pierwsze efekty współpracy będą widoczne w nadchodzących miesiącach, gdy nowe funkcjonalności zostaną udostępnione wybranym klientom korzystającym z platformy Comarch Loyalty Management.
O MIM Solutions:
Aktualnie w ramach MIM Solutions prowadzone są ambitne projekty badawcze i rozwojowe, które mają na celu dostarczyć zupełnie nową jakość i nowatorskie rozwiązania na poziomie światowym. W szczególności firma zajmuje się opracowywaniem i rozwijaniem technologii AI w branży MedTech, w ramach projektów takich jak FOLLISCAN i EMBRYOAID. MIM Solutions dostarcza zaawansowane rozwiązania AI także dla innych branż takich jak: e-commerce, telekomunikacyjnej oraz reklamowej.
O Comarch:
Comarch został założony w 1993 roku w Krakowie. Jest jedną z największych firm informatycznych w Europie i prowadzi projekty dla czołowych marek z Polski i świata w najważniejszych sektorach gospodarki m.in.: telekomunikacji, finansach, bankowości i ubezpieczeniach, handlu i usług, infrastruktury IT, administracji publicznej, przemyśle, ochronie zdrowia oraz w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Z usług Comarch skorzystało kilkadziesiąt tysięcy światowych marek w ponad 100 krajach na 6 kontynentach m.in.: Allianz, Auchan, BNP Paribas Fortis, BP, Carrefour, Heathrow Airport, Heineken, ING czy LG U+, Orange, Telefónica, T-Mobile, Vodafone.
Firma zajmuje wysokie pozycje w rankingach analityków IT m.in.: Gartnera, Truffle 100, TOP 200 „Computerworld”, IDC, Polskiej Akademii Nauk, EU Industrial R&D Investment Scoreboard. Corocznie Comarch inwestuje środki o wartości ok. 15 proc. przychodów w projekty innowacyjne. W 2023 roku nakłady na prace R&D wyniosły ponad 400 mln zł. Obecnie zatrudnia ponad 6400 ekspertów, w ponad 80 biurach w ponad 30 krajach od Australii i Japonii przez Bliski Wschód oraz Europę aż po obie Ameryki.