Szkolenie Prawo • HR
Warsztaty: Pracownicze Plany Kapitałowe - pierwsze doświadczenia
Język :
polski
Cena : 550 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 750 PLN pozostałe osoby
Osobom, które anulują swój udział w warsztatach do 3 dni przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów warsztatów. Osobom, które anulują swój udział później, czyli na krócej niż 3 dni przed warsztatami, koszty nie są zwracane.
PasséL'événement est terminé.
Po kilku miesiącach obowiązywania ustawy o PPK mamy już pierwsze doświadczenia, którymi chętnie się podzielimy w formie spotkania warsztatowego współorganizowanego przez prawników oraz przedstawicieli instytucji finansowej.
Od 1 lipca 2019 roku największe firmy zostały objęte obowiązkiem utworzenia Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK). Mimo nowelizacji ustawy o PPK, przepisy są nadal pełne niejasności. Założenie i prowadzenie PPK jest więc tym bardziej ogromnym wyznaniem dla przedsiębiorców. Po kilku miesiącach obowiązywania ustawy o PPK mamy już pierwsze doświadczenia, którymi chętnie się podzielimy w formie spotkania warsztatowego współorganizowanego przez prawników oraz przedstawicieli instytucji finansowej. Przedstawimy na nim zarówno podstawowe założenia systemu PPK i całkowicie nowe obowiązki przedsiębiorców, jak i kwestie mniej oczywiste, ale niezwykle istotne dla firm, jak PPK w aspekcie compliance czy ochrony danych osobowych.
Agenda:
1. Ogólne założenia systemu PPK.
- obligatoryjność PPK;
- struktura składek i dopłat;
- przesłanki przystąpienia do PPK.
2. Checklista przygotowania organizacji do administrowania PPK.
- wybór instytucji finansowej;
- przygotowanie dokumentacji wewnętrznej;
- systemy kadrowo-płacowe;
- wdrożenie compliance.
3. Aspekty praktyczne związane z naliczaniem i odprowadzaniem wpłat do PPK.
- zasady naliczania i odprowadzania wpłat podstawowych;
- zasady naliczania i odprowadzania wpłat dodatkowych;
- zróżnicowanie wysokości wpłaty dodatkowej finansowanej przez podmiot zatrudniający;
- konsekwencje obniżenia wpłaty podstawowej.
4. Zapis i rezygnacja z oszczędzania w PPK – potencjalne komplikacje.
- tryb składania wniosku o zawarcie umowy o prowadzenie PPK;
- forma prawna deklaracji rezygnacji;
- zasady automatycznego zapisu po upływie okresu skuteczności deklaracji rezygnacji.
5. Przetwarzanie danych na cele PPK.
- zakres danych gromadzonych na cele PPK;
- obowiązki informacyjne względem osób zatrudnionych;
- zasady przekazywania danych do instytucji finansowej.
Grupa docelowa: Osoby zajmujące się wdrażaniem i administrowaniem PPK, pracownicy działów HR, specjaliści personalni
Partner merytoryczny
Skontaktuj się z nami
Anna Maria Piszewska, Specjalista ds. Szkoleń CCIFP
anna.piszewska@ccifp.pl; tel. +48 22 521 21 44, +48 506 166 736
Mapa dojazdu
NOWA SIEDZIBA – aleje Jerozolimskie 93, Nowogrodzka Square, 6 minut pieszo od Dworca Centralnego , 3 minuty od Placu Starynkiewicza
Zapraszamy do korzystania ze środków transportu publicznego. Do siedziby Izby najłatwiej dotrzesz:
Metrem - linia M1 (stacja Centrum)
Tramwajem – linie: 7, 9, 22, 24, 25 (przystanek Plac Starynkiewicza)
Autobusem – linie: 127, 128, 158, 175 (przystanek Plac Starynkiewicza) lub linie: 131, 501, 517, 519, 521, 522, 525 (przystanek Dworzec Centralny)
Rowerem – najbliższe stacje Veturilo znajdują się w przy ulicy Williama Heerleina Lindleya oraz przy skrzyżowaniu ulic Żelaznej i Siennej.
Płatne miejsca parkingowe z tyłu budynku
Warsztaty: Pracownicze Plany Kapitałowe - pierwsze doświadczenia
L'événement est terminé.