Konferencja i Seminarium HR
Seminarium: Kompetencje jako baza rozwoju organizacji XXI wieku
Język :
polski
Cena : 260 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 520 PLN pozostałe osoby
Osobom, które anulują swój udział w seminarium do 3 dni przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów szkolenia. Osobom, które anulują swój udział później, czyli na krócej niż 3 dni przed szkoleniem, koszty nie są zwracane.
PasséL'événement est terminé.
Wszyscy mówimy o kompetencjach, jeszcze częściej odwołujemy się do braku kompetencji, niekompetencji. Jednak: mimo tak kluczowej roli kompetencji w zakresie zarządzania biznesem – nie badamy ich dokładnie w ramach rekrutacji.
Posłużmy się cytatem: „słowo kompetencje odnosi się do tego, co przedsiębiorstwo jest w stanie lub powinno zrobić, aby osiągnąć cele założone w swojej strategii” (Dave Ulrich, Liderzy zarządzania zasobami ludzkimi. Nowe wyzwania, nowe role”, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2001). Wszyscy mówimy o kompetencjach, jeszcze częściej odwołujemy się do braku kompetencji, niekompetencji. Jednak: mimo tak kluczowej roli kompetencji w zakresie zarządzania biznesem – nie badamy ich dokładnie w ramach rekrutacji. Poszukujemy raczej konkretnych kwalifikacji („pięć lat na podobnym stanowisku, praca na danym systemie, ukończenie szkoły wyższej o takim a takim profilu”), ale niekonkretnie zdefiniowanych kompetencji (logiczne myślenie, zorientowanie na cel). Na naszych warsztatach chcielibyśmy odnieść się do głębi rozumienia kompetencji: rozłożymy ją na czynniki pierwsze, a później złożymy w potencjalne modele kompetencyjne. Zastanowimy się czym są kompetencje biznesowe, czy można wybrać te, które zawsze zaświadczą o skuteczności czyjegoś działania i czy XXI wiek to nowe kompetencje, czy tylko na nowo odkrywamy ten obszar?
Program :
- Czym jest kompetencja? Budowa kompetencji.
- Kompetencje XXI wieku – różne perspektywy.
- Kompetencje biznesowe – czym są i jak je badać?
- Kompetencje potrzebne do skutecznego działania - świadomość potrzeb, benchmark, narzędzia wspierające – Archipelago Competence Game.
- Modele kompetencji w organizacji – czym jest, jak go budować (case study).
Grupa docelowa:
Osoby zajmujący się szeroko rozumianym rozwojem pracowników w organizacji (szkolenia, assessment/development center, rekrutacje) oraz menadżerowie zespołów.
Partnerzy merytoryczni
Skontaktuj się z nami
Anna Maria Piszewska, Specjalista ds. Szkoleń CCIFP
anna.piszewska@ccifp.pl; tel. +48 22 521 21 44, +48 506 166 736
Mapa dojazdu
NOWA SIEDZIBA – aleje Jerozolimskie 93, Nowogrodzka Square, 6 minut pieszo od Dworca Centralnego , 3 minuty od Placu Starynkiewicza
Zapraszamy do korzystania ze środków transportu publicznego. Do siedziby Izby najłatwiej dotrzesz:
Metrem - linia M1 (stacja Centrum)
Tramwajem – linie: 7, 9, 22, 24, 25 (przystanek Plac Starynkiewicza)
Autobusem – linie: 127, 128, 158, 175 (przystanek Plac Starynkiewicza) lub linie: 131, 501, 517, 519, 521, 522, 525 (przystanek Dworzec Centralny)
Rowerem – najbliższe stacje Veturilo znajdują się w przy ulicy Williama Heerleina Lindleya oraz przy skrzyżowaniu ulic Żelaznej i Siennej.
Płatne miejsca parkingowe z tyłu budynku
Seminarium: Kompetencje jako baza rozwoju organizacji XXI wieku
L'événement est terminé.