Konferencja i Seminarium HR

Seminarium: Kompetencje jako baza rozwoju organizacji XXI wieku

Al. Jerozolimskie 93 (Nowogrodzka Square), Warszawa; IV piętro - uwaga NOWA SIEDZIBA CCIFP
See on map

Język :
polski

Cena : 260 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 520 PLN pozostałe osoby

Osobom, które anulują swój udział w seminarium do 3 dni przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów szkolenia. Osobom, które anulują swój udział później, czyli na krócej niż 3 dni przed szkoleniem, koszty nie są zwracane.

Passé

L'événement est terminé.

Wszyscy mówimy o kompetencjach, jeszcze częściej odwołujemy się do braku kompetencji, niekompetencji. Jednak: mimo tak kluczowej roli kompetencji w zakresie zarządzania biznesem – nie badamy ich dokładnie w ramach rekrutacji.

Posłużmy się cytatem: „słowo kompetencje odnosi się do tego, co przedsiębiorstwo jest w stanie lub powinno zrobić, aby osiągnąć cele założone w swojej strategii” (Dave Ulrich, Liderzy zarządzania zasobami ludzkimi. Nowe wyzwania, nowe role”, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2001). Wszyscy mówimy o kompetencjach, jeszcze częściej odwołujemy się do braku kompetencji, niekompetencji. Jednak: mimo tak kluczowej roli kompetencji w zakresie zarządzania biznesem – nie badamy ich dokładnie w ramach rekrutacji. Poszukujemy raczej konkretnych kwalifikacji („pięć lat na podobnym stanowisku, praca na danym systemie, ukończenie szkoły wyższej o takim a takim profilu”), ale niekonkretnie zdefiniowanych kompetencji (logiczne myślenie, zorientowanie na cel). Na naszych warsztatach chcielibyśmy odnieść się do głębi rozumienia kompetencji: rozłożymy ją na czynniki pierwsze, a później złożymy w potencjalne modele kompetencyjne. Zastanowimy się czym są kompetencje biznesowe, czy można wybrać te, które zawsze zaświadczą o skuteczności czyjegoś działania i czy XXI wiek to nowe kompetencje, czy tylko na nowo odkrywamy ten obszar?

 

Program :

  • Czym jest kompetencja? Budowa kompetencji.
  • Kompetencje XXI wieku – różne perspektywy.
  • Kompetencje biznesowe – czym są i jak je badać?
  • Kompetencje potrzebne do skutecznego działania - świadomość potrzeb, benchmark, narzędzia wspierające – Archipelago Competence Game.
  • Modele kompetencji w organizacji – czym jest, jak go budować (case study).

 

Grupa docelowa:

Osoby zajmujący się szeroko rozumianym rozwojem pracowników w organizacji (szkolenia, assessment/development center, rekrutacje) oraz menadżerowie zespołów.

Partnerzy merytoryczni

Skontaktuj się z nami

Anna Maria Piszewska, Specjalista ds. Szkoleń CCIFP

anna.piszewska@ccifp.pl; tel. +48 22 521 21 44, +48 506 166 736

 

 

Mapa dojazdu

NOWA SIEDZIBA – aleje Jerozolimskie 93, Nowogrodzka Square, 6 minut pieszo od Dworca Centralnego , 3 minuty od Placu Starynkiewicza

Zapraszamy do korzystania ze środków transportu publicznego. Do siedziby Izby najłatwiej dotrzesz:

Metrem - linia M1 (stacja Centrum)

Tramwajem – linie: 7, 9, 22, 24, 25 (przystanek Plac Starynkiewicza)

Autobusem – linie: 127, 128, 158, 175 (przystanek Plac Starynkiewicza) lub linie: 131, 501, 517, 519, 521, 522, 525 (przystanek Dworzec Centralny)

Rowerem – najbliższe stacje Veturilo znajdują się w przy ulicy Williama Heerleina Lindleya oraz przy skrzyżowaniu ulic Żelaznej i Siennej.

Płatne miejsca parkingowe z tyłu budynku

Ostatnie aktualności CCIFP

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!