Platforma Employer Branding – nowoczesne podejście budowania wizerunku pracodawcy
>
Employer Branding jest jedn? z odpowiedzi dla przedsiębiorstw, które stale poszukuj? możliwości dla budowania trwałej przewagi konkurencyjnej w oparciu o ludzi. Podczas prezentacji uczestnicy lepiej będ? mogli poznać podejście firmy Leroy Merlin do komunikacji z rynkiem pracy oraz employer brandingu wewnętrznego.
Ogólny program dyskusji:
- strategia Employer Branding i EVP,
- źródła poznawcze i komunikacja 360,
- budowanie wizerunku pracodawcy wewn?trz organizacji
Osoby prowadz?ce :
Maksymilian Pawłowski Menedżer d/s Komunikacji Korporacyjnej. Dr Maksymilian Pawłowski posiada ponad 15 lat doświadczenia w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz marketingu, które zdobywał w spółkach giełdowych oraz międzynarodowych koncernach. Uczestniczył w licznych projektach zwi?zanych z tworzeniem oraz wdrożeniem strategii z zakresu marketingu, komunikacji zewnętrznej (PR/IR) oraz wewnętrznej, Maksymilian jest autorem licznych publikacji poświęconych tematyce marketingu, employer brandingu, relacji inwestorskich, public i media relations oraz wykorzystania nowoczesnych technologii w komunikacji korporacyjnej.
Emilia Pedrycz Specjalista ds. Employer Branding. Emilia Pedrycz, absolwentka studiów podyplomowych Employer Branding na Akademii Leona Koźmińskiego. Odpowiada za wdrożenie strategii Employer Branding zgodnie z polityk? komunikacji Leroy Merlin Polska. Realizuje projekty w obszarze zewnętrznego i wewnętrznego Employer Brandingu
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Platforma Employer Branding – nowoczesne podejście budowania wizerunku pracodawcy
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte