Humor w biznesie
Cena : bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Większość z nas lubi pozytywne sytuacje i śmiać się. Dążymy do kontaktów z ludźmi, którzy mają poczucie humoru. Częściej jednak humor jest zarezerwowany dla sfery prywatnej, rzadziej używamy go w biznesie. Wciąż pokutuje przekonanie, że poczucie humoru w biznesie jest ryzykowne i brzmi nieprofesjonalnie.
>
Szereg badań w obszarze biznesu ujawniło, że poczucie humoru ma znacz?cy wpływ na jakość inwestycji, wzrost sprzedaży produktów i usług, wydajność i efektywność, a tym samym na szeroko pojęty sukces firm.
Celem spotkania jest zweryfikowanie własnych przekonań dotycz?cych humoru w biznesie, przyjrzenie się własnemu poczuciu humoru i poznanie roli wpływu humoru w relacjach biznesowych.
Program.
Proponowane obszary tematyczne do dyskusji :
- wykorzystywanie humoru w negocjacjach - jako element perswazji i wywierania wpływu
- humor w bezpośrednich relacjach z klientem na różnych etapach kontaktu
- rola humoru wewn?trz firm (w zespołach, w relacjach pracownik - przełożony)
- rozpoznanie własnego poczucia humoru i sposoby rozwijania go w obszarze biznesowym
Osoba prowadz?ca spotkanie :
Magdalena Kozłowska - Trener, coach, psycholog praktyk z 10 letnim doświadczeniem w pracy trenerskiej i indywidualnej z klientem. Szerokie kompetencje w realizacji szkoleń zamkniętych i otwartych głównie w obszarach humoru, przełamywania schematycznego myślenia i rozwoju innowacyjnego działania w biznesie, skuteczności interpersonalnej w biznesie.
Specjalizuje się w interwencjach i we wsparciu osób znajduj?cych się w sytuacjach kryzysu psychologicznego w obszarze zawodowym, osobistym, jak również sytuacyjnym. Prowadzi treningi dotycz?ce funkcjonowania w sytuacjach kryzysowych.
Mapa dojazdu
Humor w biznesie
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte