16.07 Skuteczna komunikacja telefoniczna w biznesie
>
Telefon, oprócz maila jest w dzisiejszym świecie podstawowym narzędziem komunikacji. W zależności od stanowiska każdy z nas wykonuje ich w pracy kilka, kilkanaście. Niektóre maj? charakter czysto handlowy, inne informacyjny, jeszcze inne prywatny. Za każdym razem wchodzimy w interakcję z rozmówc?, komunikuj?c mu informacje.
Jak sprawić by rozmowa telefoniczna przyniosła poż?dany przez nas efekt?
Szkolenie ma za zadanie wspomóc uczestników w efektywnym, telefonicznym komunikowaniu się z klientami, kontrahentami, partnerami biznesowymi.
Dlaczego warto uczestniczyć?
Główny nacisk zostanie położony na stronę ćwiczeniow?, w tym na opracowanie skutecznych scenariuszy rozmów z klientami oraz radzenie sobie z potencjalnymi trudnościami.
Uczestnicy przećwicz? najpopularniejsze techniki i taktyki oraz będ? mieli możliwość przeanalizowania zastosowanych przez siebie rozwi?zań pod k?tem ich skuteczności w konkretnych sytuacjach.
Poznaj? również reguły wywierania wpływu i charakterystyczne elementy języka perswazji do późniejszego zastosowania w praktyce zawodowej.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
Zapraszamy wszystkie osoby, pragn?ce nabyć umiejętność efektywnej komunikacji w rozmowie telefonicznej, a w szczególności: przedstawicieli handlowych, pracowników działów sprzedaży oraz osoby maj?ce bezpośredni kontakt z klientem, w szczególności pracowników działów obsługi klienta oraz osoby zajmuj?ce się telemarketingiem.
W programie:
1. Wprowadzenie - telefon jako narzędzie pracy
? Sposoby na oswajanie telefonu
? Przygotowanie i zrozumienie sytuacji
? Wzbudzanie zainteresowania i sympatii rozmówcy
? Zasady etykiety telefonicznej - ćwiczenie
2. Ćwiczenia z technik komunikacji werbalnej niezbędnych w procesie komunikacji telefonicznej
? Operowanie głosem (modulacja, głośność, rytm, natężenie)
? Parafraza i podsumowanie
? Zadawanie pytań, słuchanie
3. Rozmowy telemarketingowe polegaj?ce na wychodzeniu do rozmówcy
? Jak dotrzeć do osoby decyzyjnej? - opracowanie skutecznych metod, konkretnych „tekstów” -ćwiczenia
? 30 sekund nadziei, czyli jak zachęcić osobę decyzyjn? do spotkania, lub odbycia rozmowy sprzedażowej?
? Opracowanie argumentacji i skutecznych „haczyków”
4. Najczęściej spotykane obiekcje i sposoby radzenia sobie z nimi :
? Co zrobić kiedy pada pytanie o cenę?
? Jak reagować na deklarowany brak czasu?
? Jak zdiagnozować i wzbudzić potrzebę rozmówcy przez telefon?
? Co robić, aby budzić zaufanie?
5. Sekrety perswazji
? Główne elementy języka perswazji
? Jak wykorzystać charakterystyczne wzorce językowe perswazji w rozmowie telefonicznej? – ćwiczenie
Szkolenie poprowadzi:
Cezary Paszuk
Od 1997 roku prowadzi działalność konsultingow? i szkoleniow? dla firm i instytucji. Przeprowadził niepowtarzalne szkolenia z zakresu: sprzedaży, negocjacji, profesjonalnej obsługi klienta, zarz?dzania zmian?, zarz?dzania czasem, kierowania sprzedaż?, autoprezentacji, rozwi?zywania problemów i konfliktów, zarz?dzania motywacyjnego, prezentacji handlowej, asertywności i innych. Jego interaktywne szkolenia prowadzone w formie warsztatów, z zastosowaniem gier i ćwiczeń, poparte s? licznymi przykładami i gor?co omawiane w grupach.
Partner merytoryczny:
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Szkolenie odbędzie się w języku polskim. Cena obejmuje uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe i obiadow?. Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podaj?c w tytule przelewu datę szkolenia oraz nazwisko uczestnika. |
Mapa dojazdu
16.07 Skuteczna komunikacja telefoniczna w biznesie
L'événement est terminé.