2. Weź udział w sesji walidacji
Dowiedz się jak do niej odpowiednio przygotować:
- pobierz pytania pomocnicze i sprawdź swoją wiedzę
- skonsultuj się z 'Ekspertem walidacyjnym'
- zobacz jakie są poszczególne etapy walidacji
CCIFP jest zarówno certyfikowanym Centrum Szkoleniowym, w ramach którego prowadzi programy szkoleniowe dla Sprzedawców, jak i Instytucją Certyfikującą posiadającą zatem uprawnienia do przeprowadzenia sesji walidacyjnych (umożliwiających uzyskanie formalnego potwierdzenie umiejętności w obszarze sprzedaży i handlu dla zawodu Sprzedawcy).
Szkolenia i sesje walidacyjne organizowane są rozłącznie - udział w każdym z nich wymaga osobnego zgłoszenia. Udział w szkoleniu nie jest równoznaczny z udziałem w sesji walidacyjnej. Udział w sesji walidacyjnej nie wymaga ukończenia programu szkoleniowego w CCIFP.
Pełna nazwa kwalifikacji: Obsługa klienta i sprzedaż w punkcie handlowym – sprzedawca.
Jest to zestaw wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych pozwalający na pracę w stacjonarnych punktach sprzedaży: prowadzenie w nich obsługi klientów oraz wykonywanie szeregu czynności towarzyszących tej obsłudze, takich jak eksponowanie towarów lub ewidencjonowanie sprzedaży.
Organizujemy szkolenia dla sprzedawców - zarówno osób już doświadczonych, jak i dopiero planujących rozpocząć przygodę w tym zawodzie.
Jesteś zainteresowany? Zobacz naszą ofertę!
Plik do pobrania: TUTAJ
W zakresie kompetencji sprzedawcy jest obsługa klienta, czyli:
W zakresie obsługi towaru i administrowania procesem sprzedaży, czyli:
ws. włączenia kwalifikacji rynkowej „Obsługa klienta i sprzedaż w punkcie handlowym – sprzedawca” do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji
PrzeczytajCelem szkolenia jest zapoznanie się i wykształcenie umiejętności sprzedażowych u osób, które chcą zdobyć nowoczesne, zorientowane na Klienta umiejętności w zawodzie doradcy klienta.
Doradca Klienta jest powszechnie znanym zawodem, bardzo dużo firm działających na rynku potrzebuje wykwalifikowanych sprzedawców w punktach handlowych. Sprzedawca odpowiada za eksponowanie towarów, materiałów promocyjnych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, ale przede wszystkim za bezpośredni kontakt z Klientami. Dlatego Sprzedawca pracujący na co dzień w punkcie handlowym wykorzystuje odpowiednie techniki komunikacji, w których posługuję się odpowiednimi pytaniami, dostosowanym językiem korzyści i na tych podstawach właściwie dobrać ofertę do potrzeb Klienta, Gdzie efektywnie finalizuje sprzedaż. Sprzedawca powinien mieć ponadto umiejętności budowania i podtrzymywania relacji z Klientem oraz sprawnie prowadzić obsługę po-sprzedażową.
Jest szereg umiejętności, które osoba na tym stanowisku powinna realizować, poniższy program szkoleniowy zawiera wszystkie elementy, które są ważne do wykonywania zawodu Sprzedawcy.
Program szkolenia
Szkolenie dla sprzedawców składa się z trzech dni szkoleniowych. Jeden dzień zawiera 8 lekcji trwających 45 minut.
Dowiedz się jak do niej odpowiednio przygotować:
- pobierz pytania pomocnicze i sprawdź swoją wiedzę
- skonsultuj się z 'Ekspertem walidacyjnym'
- zobacz jakie są poszczególne etapy walidacji