Wybrane problemy praktyczne w zakresie opodatkowania działań marketingowych
Cena : bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Spotkanie będzie miało charakter prezentacji połączonej z dyskusją. Celem spotkania będzie przedstawienie praktycznych zagadnień i ryzyk podatkowych, które pojawiają się w odniesieniu do działań w zakresie promocji, reklamy i reprezentacji.
>
W czasie spotkania, wraz z Uczestnikami, zastanowimy się: Jak osi?gn?ć zamierzony efekt rynkowy przy jak najmniejszych nakładach finansowych? Jak prowadzić promocję i nie zrazić do siebie klientów? Jak unikn?ć sporu z urzędem skarbowym?
Warsztaty skierowane s? przede wszystkim do:
- pracowników działów księgowych i finansowych,
- specjalistów ds. marketingu, reklamy i PR, którzy planuj? i realizuj? akcje marketingowe,
- pracowników działów HR, o ile rozliczaj? podatek dochodowy od osób fizycznych otrzymuj?cych upominki i nagrody w ramach takich akcji.
W trakcie warsztatów poruszone zostan? w szczególności następuj?ce zagadnienia (propozycje):
- Konsekwencje prawidłowej klasyfikacji działań marketingowych.
- Przedstawienie wybranych przepisów prawnych w kontekście praktycznych problemów dla podmiotów prowadz?cych działania marketingowe oraz ich kontrahentów i konsumentów.
- Wskazanie na podstawowe w?tpliwości interpretacyjne i praktykę rynkow?, poprzez pryzmat zagadnień najczęściej poruszanych przez podatników oraz adresowanych w pismach organów podatkowych i orzeczeniach s?dów.
- Zagadnienia dokumentacyjne i ich waga z perspektywy bezpieczeństwa funkcjonowania przedsiębiorstwa.
Prowadz?cy :
Dorota Walerjan - jest licencjonowanym doradc? podatkowym i posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie doradztwa podatkowego, m.in. zwi?zanego z działaniami marketingowymi.
Do 2006 r. Dorota pracowała w dziale podatkowym PricewaterhouseCoopers, jako dyrektor odpowiedzialny za doradztwo na rzecz klientów z sektora towarów konsumpcyjnych, handlu i dystrybucji. Od pocz?tku 2007 r. współpracuje z kancelari? prawn? Hogan Lovells.
Dorota przez wiele lat pełniła rolę konsultanta prawnego i podatkowego dla Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Towarów Markowych ProMarka. Występuje jako prelegent na licznych konferencjach i seminariach. Przeprowadziła kilkadziesi?t edycji szkoleń w zakresie opodatkowania wydatków marketingowych. Prowadzi coroczne wykłady na SGH oraz na kursach MBA organizowanych przez Francuski Instytut Zarz?dzania. Jest autork? 3 ksi?żek i licznych artykułów prasowych.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Wybrane problemy praktyczne w zakresie opodatkowania działań marketingowych
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte