Sprzedaż B2B
Cena :
Firmy stowarzyszone:
Jeden dzień: 680 PLN
dzień w pakiecie: 580 PLN
Firmy niestowarzyszone:
dzień zwykły: 850 PLN
dzień w pakiecie: 800 PLN
L'événement est terminé.
>
Sprzedaż business to business, DOOR,
Sprzedaż dóbr nie będ?cych dobrami konsumpcyjnymi, lecz produktami lub usługami wspomagaj?cymi (jak oprogramowanie, usługi reklamowe, wyposażenie magazynów itp.) wymaga od przedstawicieli firm dodatkowych umiejętności. Dlatego też tematy szkolenia „Sprzedaż business to business” zawieraj? elementy nie uwzględnione w treningu „Sprzedaż bezpośrednia”, którego s? rozszerzeniem. Szkolenie doskonali umiejętności wspomagaj?ce nie tylko realizację bież?cych planów sprzedażowych, ale także pomocne w budowaniu dobrych relacji z klientem i zwiększaj?ce skuteczność sprzedaży w przyszłości.
Dla kogo przygotowaliśmy szkolenie?
Warsztat skierowany jest do handlowców obsługuj?cych klientów korporacyjnych i biznesowych.
Dlaczego warto uczestniczyć w szkoleniu?
Uczestnicy szkolenia naucz? się dostosowywać własne działania do specyficznych wymogów klientów korporacyjnych i biznesowych. Doskonal?c umiejętności komunikacyjne, będ? sprzedawać produkt z większ? pewności? siebie i wiar? w firmę, któr? reprezentuj?. Zdobęd? umiejętności planowania sprzedaży oraz długofalowej współpracy z klientem, także w sytuacji braku zainteresowania lub potrzeb handlowych
Jak wygl?da szkolenie?
Szkolenie dostarczane jest w formie treningu, podczas którego 60 – 70 % czasu przypada na praktyczne ćwiczenia zwi?zane z tematyk? szkolenia. Podstawowymi narzędziami i metodami s? symulacje oparte na Państwa przykładach i ich analizy oraz informacje zwrotne i personalne wskazówki od trenera i grupy. Podczas szkolenia wykorzystywane s? również kwestionariusze wraz z mini wykładami, dyskusjami grupowymi i prezentacjami oraz ćwiczenia indywidualne i zespołowe. Dobór metod uzależniony jest od ostatecznego programu szkolenia.
A oto, co proponujemy uczestnikom:
Główne moduły tematyczne
Tematy
Sprzedaż jako element nowoczesnego marketingu Z jakich elementów składa się nowoczesny marketing
Poszukiwanie przewagi w stosunku do konkurencji
Dlaczego klienci odchodz? do konkurencji
Znaczenie działań handlowca z punktu widzenia nowoczesnego marketingu oraz budowania przewagi konkurencyjnej
Elementy składaj?ce się na proces sprzedaży Z jakich etapów składa się proces sprzedaży
Rodzaje rozmów handlowych
Cele handlowca na poszczególnych etapach oraz znaczenie osi?gnięcia tych celów dla skuteczności sprzedaży
Jak przygotować się do rozmowy handlowej
Jak otworzyć rozmowę handlow?
Jak ocenić potrzeby klienta
Jak zaprezentować produkt, usługę, firmę
Jak zaprezentować produkt, usługę, firmę przed zespołem decyzyjnym
Jak przygotować prezentację przed zespołem decyzyjnym
Jak przygotować ofertę handlow?
Jak zamykać rozmowę sprzedażow?
Jak reagować i pokonywać zastrzeżenia
Jak utrzymać kontakt po sprzedaży
Poziomy zainteresowania Klienta w sprzedaży długofalowej Jak wygl?da cykl sprzedaży długofalowej
Poznanie poziomów zainteresowania Klienta
Określenie celów handlowych dla każdego z poziomów
Jak kreować wyższy poziom zainteresowania podczas spotkania
Jakie elementy procesu sprzedaży stosować w zależności cyklu sprzedaży długofalowej
Planowanie i organizacja pracy z klientami Analiza działań konkurencji
Analiza rynku
Analiza konkurencji
Planowanie współpracy z klientami
Techniki stosowane w poszczególnych etapach procesu sprzedaży Jak zdobywać informacje podczas rozmowy handlowej
Techniki aktywnego słuchania
Jak okazywać zainteresowanie
Konstruowanie prezentacji w oparciu o pozyskane informacje
Struktura prezentacji
Język prezentacji handlowej
Forma prezentacji handlowej
Strategie zamykania prezentacji oraz rozmowy sprzedażowej
Techniki zamknięć w sprzedaży
Jak reagować na zastrzeżenia
Techniki pokonywania zastrzeżeń
Psychologia kontaktów handlowych
Typologia zachowań ludzkich
Jak dostosować swoje zachowanie do typu zachowania klienta na poszczególnych etapach rozmowy handlowej
Jak zwiększać skuteczność działań handlowca w poszczególnych fazach kontaktu handlowego w odniesieniu do typologii zachowań
Typologia zachowań a techniki stosowane na poszczególnych etapach sprzedaży
Jakimi motywami kieruj? się ludzie podejmuj?c decyzje o zakupie
Typologia zachowań ludzkich a teoria motywacji
Komunikacja w sprzedaży Schemat komunikacji werbalnej
Jak unikać zakłóceń komunikatu werbalnego
Elementy komunikacji niewerbalnej
Jak wykorzystać komunikację niewerbaln? dla zwiększania skuteczności działań na poszczególnych etapach procesu sprzedaży
Warunki uczestnictwa: Wymagane potwierdzenie dokonania płatności.
1. Możliwe formy płatności: gotówka, karta bankowa, przelew bankowy na konto: Francuska Izba Przemysłowo – Handlowa w Polsce, BISE SA III o/W–Wa n ? 05 1370 1037 0000 1706 4017 2003.
Potwierdzenie uczestnictwa i przesłanie zgłoszenia traktujemy jako zobowi?zanie do zapłaty
2. W przypadku anulowania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia wpłata na poczet uczestnictwa niepodlega zwrotowi. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu powoduje obci?żenie pełnymi kosztami uczestnictwa. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej. Prosimy o przesłanie informacji faxem (22) 69675 90, lub drog? elektroniczn?: joanna.jaroch(@)ccifp.pl. W każdym momencie można wyznaczyć na swoje miejsce innego uczestnika.
3. W przypadku niewystarczaj?cej ilości uczestników CCIFP zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia spotkania. W przypadku odwołania szkolenia zwracamy uczestnikom koszty.
Mapa dojazdu
Sprzedaż B2B
L'événement est terminé.