Outdoor - jak stworzyć skuteczny przekaz reklamowy
Klub Marketingu i PR
>
Spotkanie warsztatowe dedykujemy managerom, którzy chc? efektywnie promować swoje marki korzystaj?c z działań reklamowych "out of home". Jakie s? główne zasady projektowania dobrego plakatu? Na co uwagę zwracaj? odbiorcy przekazu reklamowego? Czy outdoor może być medium interaktywnym?
Na te pytania, i wiele innych, odpowiedzi udziel? Pan Bartosz Barański i Maciej Paciorek – eksperci branży OOH z wieloletnim doświadczeniem. Patronem warsztatów jest Ströer Media AG - lider wśród dostawców usług reklamowych out-of-home oraz online.
Osoby prowadz?ce :
Bartosz Barański - Director of Research Ströer Group Poland. Dyrektor ds. Badań zwi?zany z branż? badawcz? od 1997 roku. Pocz?tkowo zajmował się głównie badaniami rynkowymi telewizji, a od 2001 r. pracował w AMS, gdzie zajmował stanowisko kierownika ds. badań i analiz. W latach 2005-2006 był dyrektorem warszawskiego oddziału domu mediowego Media Concept. W grupie Ströer odpowiedzialny jest za wszystkie projekty badawcze, w tym projekt POSTAR.
Maciej Paciorek - Dyrektor Sprzedaży Regionalnej i Instytucjonalnej Grupy Ströer
Od ponad 8 lat zwi?zany z Grup? Ströer, w której od pocz?tku odpowiada za kontakty i współpracę z instytucjami z sektora publicznego oraz klientami bezpośrednimi. Współtworzył dział Public Affaires Grupy, koordynował działania sprzedażowe oraz współpracę z ministerstwami, urzędami miast, marszałkowskimi oraz pozostałymi podmiotami publicznymi. Od 5 lat pełni funkcję Dyrektora Sprzedaży Regionalnej i Instytucjonalnej.
Specjalista w zakresie planowania kampanii reklamowych i komunikacji społecznej. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Centrum Europejskiego UW.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Outdoor - jak stworzyć skuteczny przekaz reklamowy
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte