Ochrona marki w Polsce - spotkanie III
Jak zabezpieczyć swoją własność intelektualną? Jak nie naruszyć własności intelektualnej konkurentów? Jakie korzystanie z cudzej własności intelektualnej jest dozwolone? Jaką strategię przyjąć w przypadku naruszenia praw własności intelektualnej?
>
Spotkanie jest skierowane do managerów działów marketingu i działów badań i rozwoju oraz prawników wewnętrznych.
W trakcie trzech spotkań zostan? omówione prawa chroni?ce własność intelektualn?, metody zabezpieczenia się przed naruszeniem własności intelektualnej, roszczenia przysługuj?ce uprawnionemu z własności intelektualnej w przypadku jej naruszenia, najnowsze orzecznictwo polskie i wspólnotowe w zakresie własności intelektualnej. Spotkania będ? miały charakter praktyczny i będ? omawiały konkretne przypadki.
To już ostatnie z cyklu trzech spotkań. Na tym spotkaniu będziemy kontynuować dyskusję na temat ochrony marki w Polsce. Tym razem omówimy m.in. kwestie :
- retransmisji utworów
- naruszenia i sposobów ochrony praw maj?tkowych do utworu
- dozwolonego użytku w biznesie
- zakresu korzystania z utworu – pola eksploatacji
Prowadz?cy :
Marcin Fijałkowski - Radca Prawny / Rzecznik Patentowy
Marcin Fijałkowski kieruje zespołem zajmuj?cym się doradztwem z zakresu ochrony znaków towarowych. Posiada tytuł rzecznika patentowego oraz radcy prawnego. Od 2003 roku specjalizuje się również w sprawach zwi?zanych z prawem autorskim i nieuczciw? konkurencj? oraz reprezentuje klientów przed s?dami cywilnymi, Urzędem Patentowym RP, Urzędem ds. Harmonizacji Rynku Wewnętrznego i polskimi i międzynarodowymi s?dami arbitrażowymi ds. domen internetowych. Doświadczenie zawodowe Marcina Fijałkowskiego obejmuje zarz?dzanie dużymi portfelami znaków towarowych międzynarodowych firm z sektora farmaceutycznego, tytoniowego i FMCG. Pracował również w biurze Baker & McKenzie w Zurychu, gdzie zajmował się koordynacj? międzynarodowych programów egzekucji praw własności intelektualnej. Prestiżowe rankingi branżowe Chambers Europe i Chambers Global rekomenduj? go jako eksperta w dziedzinie własności intelektualnej.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu

Ochrona marki w Polsce - spotkanie III
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte