Kreatywność rynkowa i poszukiwanie źródeł finansowania projektów
Cena : 600 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 800 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Warsztaty z cyklu ABC Lidera Biznesu
>
Podczas naszego spotkania będziecie mieli Państwo okazję przyjrzeć się problematyce zwi?zanej z kreatywności? w poszukiwaniu nowych klientów, w budowaniu portfela produktów/usług. W trakcie spotkania ruszymy na poszukiwanie odpowiedzi na następuj?ce pytania:
- Jak definiować potrzeby klientów i wybrać strategicznych klientów?
- Jak budować ofertę i sposób pozyskania klientów w oparciu o ich analizę?
- Gdzie i jak szukać nowych pomysłów na produkty i usługi i jak je rozwijać w organizacji?
- Jak zmienić kulturę organizacji by była bardziej pro-rynkowa i innowacyjna?
- Jak dobierać sposoby finansowania projektów do ich charakteru i potencjału?
- Jak rozwin?ć infrastrukturę zarz?dcz? w organizacji do pełnego wykorzystania potencjału zewnętrznego i wewnętrznego?,
Program warsztatu:
- Kreatywność rynkowa
- Kreatywność w poszukiwaniu klientów – znajdowanie nisz rynkowych, poznawanie potrzeb klientów i ich spełnianie.
- Kreatywność w budowaniu portfela produktów / usług – innowacyjność produktowa – system zarz?dzania innowacyjności? w organizacji.
- Performance management a kreatywność rynkowa – dobór procesów i narzędzi do zarz?dzania kreatywności? rynkow?.
- Kultura organizacyjna a kreatywność rynkowa – świadome zarz?dzanie kultur? organizacyjn? wspieraj?ca kreatywność rynkow?.
2. Poszukiwanie źródeł finansowania projektów:
- Definiowanie i wybór projektów – sk?d wzi?ć projekty, czy wszystkie projekty maj? sens, jak je priorytetyzować.
- Ocena projektów – opłacalność to nie wszystko.
- Źródła finansowania projektów.
- Dobór metod finansowania do rodzajów projektów.
- Ocena opłacalności projektów a wybrane metody finansowania.
Spotkanie skierowane jest do osób, które czuj?, że organizacja potrzebuje zmiany lub odświeżenia w swoim podejściu do klientów i / lub swojej ofercie. W szczególności adresowane jest do osób z obszarów sprzedaży, marketingu, R&D.
Osoba prowadz?ca :
Paweł Rudnik - Starszy konsultant w APAX Consulting Group.
Ekspert w zakresie doradztwa biznesowego, w tym opracowywania analiz rynkowych, analiz strategicznych przedsiębiorstw, biznesplanów, analiz finansowych, Balanced Scorecard.
Przeprowadził szereg analiz, sprawozdań finansowych czołowych firm działaj?cych w obszarze Consumer Market oraz Industrial Market
Paweł Rudnik posiada bogate doświadczenie w zakresie operacyjnego zarz?dzania projektami doradczymi oraz prowadzenia prac doradczych obejmuj?cych: przegl?dy i analizy strategiczne rynków i przedsiębiorstw, formułowania strategii Spółek, przekładania strategii na system Balanced Scorecard.
Obecnie Paweł Rudnik pełni funkcję Starszego Konsultanta w APAX Consulting Group.
Przez ostatnie kilka lat zdobył doświadczenie pracuj?c w spółkach doradczych przy opracowywaniu analiz rynkowych, biznesplanów, strategii rozwoju, programów restrukturyzacji, prognoz finansowych i wycen
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Kreatywność rynkowa i poszukiwanie źródeł finansowania projektów
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte