Komitet • Wydarzenie wyjątkowe Zarządzanie
Komitet Retail: praktyczne implikacje wdrożenia dyrektywy Omnibus. 1/3
Dla firm stowarzyszonych
Cena : Wydarzenie bezpłatne i skierowane do firm płacących składkę standard lub wyższą.
Liczba miejsc dla firm doradczych jest ograniczona.
PasséL'événement est terminé.
Pierwsze z serii trzech spotkań Komitetu Retail ze specjalistami z Kancelarii Affre i Wspólnicy sp.k. nt. wdrożenia dyrektywy Omnibus
Rok 2022 r. obfituje w nowelizacje prawa wprowadzane przez unijne dyrektywy. Jedną z dużych zmian wprowadza tzw. dyrektywa Omnibus, która weszła w życie 28 maja br. Od tego czasu przedsiębiorcy muszą być gotowi na zmiany dotyczące m.in.:
- zamieszczania opinii o produktach,
- pokazywania cen promocyjnych,
- ‘dual quality’, czyli podwójnej jakości produktów oraz
- zasad dotyczących personalizowania cen.
Serdecznie zapraszamy na cykl 3 spotkań, na których prawnicy z Kancelarii Affre i Wspólnicy sp. k. omówią dla Państwa najważniejsze kwestie i odpowiedzą na Państwa ewentualne pytania.
Pierwsze spotkanie będzie poświęcone:
- ogólnemu omówieniu powodów uchwalenia przepisów dyrektywy Omnibus oraz implementacji ich do polskich przepisów,
- nowym zasadom zamieszczania opinii o produktach.
Zapraszamy serdecznie!
Rejestracja na drugie spotkanie z tej serii znajduje się TUTAJ.
Rejestracja na trzecie spotkanie z tej serii znajduje się TUTAJ.
Komitet skierowany jest do firm, które płacą składkę na poziomie standard lub wyższą. Ponadto, firmy członkowskie pragnące należeć do jednego z Komitetów muszą prowadzić działalność zawodową związaną z tematami prac Komitetu.
Liczba miejsc dla firm doradczych jest ograniczona.
Regulamin komitetów dostępny jest: TUTAJ
Mapa dojazdu
Komitet Retail: praktyczne implikacje wdrożenia dyrektywy Omnibus. 1/3
L'événement est terminé.