Język identyfikacji wizualnej
Cena : 550 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Zadbaj o swoją markę, czyli jak skutecznie i w sposób spójny posługiwać się językiem identyfikacji wizualnej marki ?
>
Jednym z podstawowych narzędzi kreowania wizerunku marki jest jej identyfikacja wizualna. Ale projektowanie marek wykracza dziś daleko poza zaprojektowanie logo. Najlepsze marki tworz? multisensoryczny język, który współgra z założeniami strategicznymi marki i wykorzystuje współczesne możliwości technologiczne. Wiedz? także kiedy jest czas na odświeżenia identyfikacji wizualnej, tak by marka pozostała atrakcyjna dla swoich odbiorców.
Agenda warsztatu
Tożsamość marki, a identyfikacja wizualna
- Brand, branding, brand identity – doprecyzowanie pojęć
- Jak strategia marki przekłada się na jej warstwę wizualn??
Składniki identyfikacji wizualnej
- Znak graficzny, logo i logotyp – na czym polega różnica
- Budowa marki multisensorycznej – rola kolorystyki, typografii, stylu graficznego i werbalnego, kształtu, dźwięku, ruchu i zapachu
- Przykłady zastosowania identyfikacji wizualnej
Proces zmiany identyfikacji wizualnej (rebranding)
- Lifting, ewolucja czy rewolucja – co trzeba wiedzieć przed rozpoczęciem zmiany marki
- Proces rebrandingu krok po kroku: case study rebrandingu polskiej firmy
- Pułapki zwi?zane ze zmian? identyfikacji wizualnej
Trendy w projektowaniu identyfikacji wizualnych
Warsztat jest skierowany do menedżerów marketingu i PR z firm i korporacji, których interesuje temat zarz?dzania mark? firmow? i /lub planuj? proces zmiany identyfikacji wizualnej w najbliższym czasie.
W trakcie dnia przewidziany jest wspólny lunch.
Osoba prowadz?ca warsztaty :
Arkadiusz Łoś - Brand Consulting & CI Director, Dragon Rouge Warszawa
Doświadczony strateg marketingowy. Od 2009 roku pracuje w Dragon Rouge, międzynarodowej agencji projektowania marek i innowacji, gdzie odpowiada za kompleksowe projekty budowania, repozycjonowania i rebrandingu marek. Dba o to by strategia marki znajdowała właściwe odzwierciedlenie w designie. Wcześniej pracował w agencji interaktywnej Tribal DDB, agencji reklamowej DDB Warszawa oraz współtworzył Corporate Profiles Consulting, agencję marketingu strategicznego, gdzie ostatnio pracował i lider jednego z zespołów konsultantów.
Pracował m.in. dla, Lukas Banku, Eurobanku, Orange, Warty, Leroy Merlin, Providenta, Banku BPH Grupy Żywiec, Sygnity, Onetu, Grupy Topex, PGNiG, Gras Savoye, Ghelamco, Edenred i innych
Wykłada w Szkole Strategii Marki oraz Szkole Brand Design przy SAR. Członek Rady Marek w konkursie Superbrands. Autor licznych artykułów w prasie branżowej i biznesowej.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Język identyfikacji wizualnej
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte