Jak z commerce zrobić skuteczny e-commerce ?
>
Spotkanie będzie dotyczyło ryzyk i szans zwi?zanych z e-commerce, które będzie uzupełnieniem klasycznej sieci dystrybucji. Razem odpowiemy na pytania:
- Czy warto?
- Czy to się opłaca?
- Ile to kosztuje?
- Jaka jest synergia tradycyjnego commerce i e-commerce?
- Ile zasobów jest potrzebnych i jakie?
Skupimy się na przedstawieniu sytuacji rynku w świecie i w Polsce, a następnie na trzech aspekach projektu: tworzeniu serwisu WWW, bazy produktów i ryzykach zwi?zanych z obsług? klienta i logistyk?. Spotkanie będzie opatrzone wieloma przykładami z praktyki PLUM – Web Solutions i z rynku.
Adresaci spotkania : Osoby decyduj?ce o budżetach i strategii działań internetowych, Prezesi, dyrektorzy rozwoju, dyrektorzy handlowi, dyrektorzy finansowi.
Program spotkania :
I. Globalna i lokalna analiza rynku e-commerce
Świat - Europa - Polska – Multichannel
II. Trzy filary sukcesu w e-commerce
Baza produktów
- kategoryzacja i atrybuty (Czemu warto badać i porz?dkować?)
- zdjęcia (Kiedy należy dbać o jakość zdjęć?)
- opisy produktów (Dlaczego warto zainwestować w dobre opisy?)
- cena i dostępność (Jakie problemy mog? się pojawić i jakie s? możliwe rozwi?zania?)
Strona WWW
- UX – ergonomia (Na co zwrócić uwagę, na czym polega intuicyjność działania serwisu?)
- Technologia (Tworzyć własny sklep czy korzystać z gotowych rozwi?zań?)
- Integracja z innymi systemami (Od czego zacz?ć, na co uważać?)
- e-marketing (Jakie metody marketingu s? najbardziej skuteczne?)
Logistyka i biznes
- biznesplan (co trzeba wiedzieć by zbudować stabilny e-commerce?)
- rozwój i utrzymanie systemu (Jak dbać o rozwój i utrzymanie serwisu?)
- wysyłka i logistyka (Na co uważać? Jakie mog? być ograniczenia?)
- obsługa klienta (ile to może kosztować?)
III. Dyskusja z uczestnikami
Prowadz?cy :
Jan Gorski - Projektant interakcji, analityk realizuj?cy strategie komunikacji internetowej. W PLUM Web Solutions założyciel, właściciel i Prezes Zarz?du
Michał Homziuk - Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu sklepów e-commerce. W PLUM Web Solutions Project /e-commerce Manager odpowiedzialny za analizy skuteczności sklepów oraz badania użyteczności
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Jak z commerce zrobić skuteczny e-commerce ?
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte