International Business Mixer z Izbami bilateralnymi.
Język :
polski / angielski
Cena : Bezpłatne dla firm stowarzyszonych CCIFP.
Wydarzenie online. Przed rejestracją prosimy o zapoznanie się z zasadami spotkania.
PasséL'événement est terminé.
Zapraszamy na wirtualny Business Mixer, podczas którego spotykają się przedsiębiorcy stowarzyszeni w międzynarodowych Izbach bilateralnych.
Z przyjemnością zapraszamy Państwa na kolejną edycję International Business Mixer, podczas którego przy wirtualnych stolikach spotkają się przedsiębiorcy z jedenastu Izb współorganizujących wydarzenie.
FORMUŁA
Każdy zgłoszony uczestnik zostaje przydzielony do kilku grup, w których spotka się z innymi 5 osobami. Każda osoba ma 3 minuty na prezentację swojej firmy Sesja w każdej grupie trwa ok. 20 minut. Po zakończeniu sesji, po komunikacie on-line i informacji od moderatora, uczestnik przesiada się do wskazanej mu wcześniej kolejnej grupy (numery stolików otrzymają Państwo przed mixerem). Jest to jedyna w swoim rodzaju formuła networkingowa pozwalająca w krótkim czasie zdobyć wiele kontaktów. Zamiast tradycyjnej wymiany wizytówek tym razem zachęcamy do dołączenia do specjalnej grupy Linkedin! Każdy uczestnik otrzyma w potwierdzeniu udziału link do zamkniętej grupy na LinkedIn.
Program:
- 12.00 – 12.50 Możliwość próby technicznej
- 13.00 – 13.15 Otwarcie i panel dyskusyjny
- 13.15 - 15.15 Business Mixer
Regulamin spotkania i informacje techniczne o platformie:
- link do platformy zostanie przekazany uczestnikom po rejestracji;
- logowanie do platformy odbywa się najsprawniej poprzez przeglądarkę Chrome;
- przed zalogowaniem się na stronie wydarzenia zaleca się sprawdzić w ustawieniach komputera, czy kamera i mikrofon są włączone i działają prawidłowo;
- następnie należy kliknąć przycisk “ Sign in to join event”;
- proszę wprowadzić swój adres e-mail, a następnie kliknąć przycisk “Continue”;
- pojawi się okno, w którym należy wpisać swoje pełne imię i nazwisko oraz hasło składające się z co najmniej 6 znaków;
- należy zaznaczyć pole “I agree to the terms and conditions” i kliknąć “joint event now”;
- w następnym kroku należy kliknąć “I’m in a hurry, take me right into the event”;
- po zalogowaniu znajdujemy się na platformie, gdzie widoczne są sześcioosobowe stoliki oznaczone u dołu numerami, po lewej stronie widoczne są piętra - po zalogowaniu się do platformy użytkownik trafia na 1wsze piętro - jeżeli Państwa stolik ma wyższy numer, zapraszamy na piętro 2, 3, 4 lub wyżej;
- aby usiąść przy konkretnym miejscu, do którego są Państwo przypisani, klikamy dwa razy w dany stolik;
- na dole ekranu znajdują się przyciski kontrolne - kamera, mikrofon, chat, udostępnianie ekranu, itp. - aby rozmawiać i widzieć gości należy włączyć kamerę i mikrofon;
- podczas całego eventu mogą Państwo komunikować się na czacie ogólnym “chat”, gdzie wysyłać będziemy powiadomienia lub prywatnie poprzez wyszukanie konkretnego uczestnika “Participants” i kliknięcie w okno czatu.
JAK WYGLĄDA PLATFORMA REMO? Video (ang)
Uwaga:
- Organizatorzy nie gwarantują spotkania z firmami z każdej z branż, które uczestnik zaznaczył na formularzu zgłoszeniowym.
- Zapraszamy 1 reprezentanta z firmy.
- Od firm, które potwierdzą swoją obecność, a nie wezmą udziału i nie odwołają rejestracji do 48h przed wydarzeniem (tj. do 23 listopada br. do godz. 12.00), pobrana zostanie opłata w wysokości 200 PLN netto+VAT. Organizator zastrzega sobie prawo do wystawienia faktury za nieodwołanie nieobecności.
Organizatorzy & Partnerzy
International Business Mixer z Izbami bilateralnymi.
L'événement est terminé.