Czy można zapobiec kryzysowi medialnemu?
Cena :
150 PLN netto - firmy stowarzyszone
400 PLN netto - firmy niestowarzyszone
L'événement est terminé.
>
Prelegent: Piotr Bazylko, Piotr Wysocki z Media&Doradztwo. Kwestie prawne zaprezentuje mec. Krzysztof Gotkowicz.
Czy przy wykorzystaniu narzędzi public relations i instrumentów prawnych można unikn?ć kryzysu medialnego? Czy możliwe jest nakłonienie nieprzychylnego dziennikarza do przestrzegania standardów zawodowych?
Program wykładu:
1). Polskie dziennikarstwo i rynek mediów w roku 2006:
- Koncerny, redakcje, osobowości – konkurencja na rynku gospodarczym i opinii;
- Czwarta władza czy mediokracja? Wpływ zmian prawnych, społecznych i gospodarczych na język i postawy mediów;
2). Myślenie pr przy planowaniu i realizowaniu działań trudnych na wybranych przykładach:
- Doświadczenia działań public relations wypływaj?ce z sejmowych komisji śledczych (na wybranych przykładach);
- Doświadczenia działań public relations zwi?zane powstrzymywaniem ataku medialnego konkurencji i narzędzia wymuszania standardów zawodowych na dziennikarzach (na wybranych przykładach);
3). Możliwości prawne powstrzymania lub ograniczenia negatywnych publikacji prasowych w świetle praktyki polskiego prawa prasowego;
Media&Doradztwo ma bogate doświadczenie w public relations i public affairs. Specjalizuje się w zarz?dzaniu sytuacj? kryzysow? w przedsiębiorstwie. Partnerzy firmy maj? duże doświadczenie dziennikarskie, dyplomatyczne i w zakresie regulacji prawnych. Firma działa od 1999 roku.
Warunki płatności i uczestniczenia w spotkaniu:
1. Koszt uczestnictwa w seminarium wynosi 150 PLN + 22% VAT (firmy stowarzyszone w CCIFP) oraz 400PLN + 22% VAT (firmy niestowarzyszone). Możliwe formy płatności:
- gotówka lub karta bankowa w dniu spotkania,
- przelew bankowy.
KONTO: Francuska Izba Przemysłowo – Handlowa w Polsce, BISE SA III o/W–Wa nr: 05 1370 1037 0000 1706 4017 2003
Zgłoszenie uczestniczenie w seminarium następuje poprzez wypełnienie formularza na stronie informuj?cej o wydarzeniu („Zapisz się na wydarzenie”).
Przesłanie formularza traktujemy jako zobowi?zanie do zapłaty.
2. Skuteczne odwołanie uczestniczenia w spotkaniu może nast?pić najpóźniej w ostatni pi?tek poprzedzaj?cy termin odbycia się seminarium. Odwołanie uczestnictwa w terminie późniejszym jak również niedowołanie uczestniczenia lub niewzięci udziału w spotkaniu powoduje obci?żenie pełnymi kosztami uczestnictwa. W każdej chwili przed spotkaniem można wyznaczyć na swoje miejsce innego uczestnika.
Informację o odwołaniu uczestniczenia w seminarium prosimy przekazać telefonicznie: (22) 696 75 80, drog? mailow?: marta.oswiecinska(@)ccifp.pl lub faksem: (22) 696 75 90.
3. W przypadku niewystarczaj?cej ilości uczestników CCIFP zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia spotkania. W przypadku odwołania seminarium zwracamy uczestnikom wniesione opłaty. Potwierdzenie odbycia się seminarium b?dź informacja o jego odwołaniu jest przekazywana uczestnikom drog? milow? na dzień przed planowanym terminem spotkania. Potwierdzenie lub wiadomość o odwołaniu spotkania przekazywana przez Francuska Izbę Przemysłowo – Handlow? w Polsce nie ma wpływu na terminy określone w pkt.2.
Wypełniaj?c formularz zgłoszeniowy na stronie www.ccifp.pl uczestnik potwierdza, że zapoznał się z warunkami płatności i uczestnictwa w seminarium.
Mapa dojazdu
Czy można zapobiec kryzysowi medialnemu?
L'événement est terminé.