23.05 Programy lojalnościowe i motywacyjne w prawie podatkowym
Cena : 200 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
PasséL'événement est terminé.
Celem seminarium jest przedstawienie podstawowych konsekwencji podatkowych związanych z organizacją różnego rodzaju programów lojalnościowych i motywacyjnych, a także przedstawienie możliwości optymalizacji podatkowej w tym zakresie, ze szczególnym naciskiem na ograniczenie obciążeń w zakresie podatku VAT oraz podatku dochodowego od osób fizycznych.
>
Omówimy w szczególności konsumenckie programy oparte na zbieraniu punktów za zakupy, programy rabatowe, jak również programy motywacyjne dla partnerów handlowych, w tym ich pracowników. Zwrócimy również uwagę na pułapki podatkowe, które mog? się pojawić w przypadku przyst?pienia firmy do coraz bardziej popularnych programów wielopartnerskich.
Dlaczego warto uczestniczyć?
Na seminarium powiemy o aktualnym podejściu władz podatkowych w zakresie klasyfikacji różnego rodzaju programów lojalnościowych.
Omówimy zasady konstruowania akcji promocyjnych o charakterze programów lojalnościowych w taki sposób, by nie traciły one na atrakcyjności w oczach ich adresatów, i jednocześnie nie zwiększały ryzyka podatkowego dla organizatorów.
Uczestnicy otrzymaj? rzeteln?, kompleksow? i praktyczn? wiedzę podatkow? przekazan? w sposób przystępny również dla osób, które nie maj? przygotowania „podatkowo – księgowego”.
Do kogo skierowane jest seminarium?
Do udziału zapraszamy przede wszystkim pracowników działów marketingu, trade marketingu, sprzedaży, agencji reklamowych, ale również działów księgowo-finansowych dokonuj?cych klasyfikacji wydatków promocyjno-marketingowych.
Program seminarium:
1. Ogólne zasady opodatkowania w programach lojalnościowych.
2. Najważniejsze zmiany podatkowe i ich praktyczne konsekwencje dla programów lojalnościowych.
3. Różnice w zasadach opodatkowania w najczęstszych modelach programów lojalnościowych.
4. Typowe błędy, pułapki oraz kwestie sporne organizatora i uczestnika programów lojalnościowych.
5. Podsumowanie konsekwencji opodatkowania nagród po stronie beneficjentów i metod optymalizacji podatkowych.
Prowadzenie:
Katarzyna Szafrańska-Blank Starszy menedżer w zespole produktów konsumpcyjnych, handlu i dystrybucji w dziale prawno-podatkowym PwC. Katarzyna jest licencjonowanym doradc? podatkowym. Specjalizuje się w kwestiach dotycz?cych zarz?dzania ryzykiem podatkowym w zakresie wydatków marketingowych. Ma wieloletnie praktyczne doświadczenie w doradztwie oraz szkoleniu Klientów w tym zakresie (około 100 przeprowadzonych warsztatów). Jest współautork? publikacji z tej dziedziny, w tym ksi?żki "Reprezentacja, reklama i promocja. Zagadnienia podatkowe" oraz autork? wielu publikacji prasowych.
Partner merytoryczny:
Prosimy o dokonanie płatności przed seminarium po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podaj?c w tytule przelewu termin seminarium oraz nazwisko uczestnika.
Seminarium odbędzie się w języku polskim. Ze względu na komfort uczestników, tłumaczenie na język francuski zapewniamy maksymalnie dla 3 osób. Cena obejmuje uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe.
Mapa dojazdu
23.05 Programy lojalnościowe i motywacyjne w prawie podatkowym
L'événement est terminé.