Opakowanie w erze digitalizacji

2019/05/23 Seminaria, szkolenia i konferencje 

Seminarium w języku polskim i angielskim

Kiedy 2019/05/23- godziny : 10.00 - 13.30
Gdzie CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
Cena 260 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 520 PLN pozostałe osoby.
Liczba miejsc 17
Język prowadzenia polski i angielski

W czasie, kiedy handel przenosi się coraz bardziej dynamicznie z „offline” do „online”, gdzie wiele transakcji odbywa się za pośrednictwem urządzeń mobilnych, opakowanie staje się niezbędnym elementem nie tylko na półce w sklepie, ale również w procesie transakcji online.

To, jak nasz produkt jest prezentowany w sieci ma kluczowe znaczenie, nie tylko dla konwersji w sklepach internetowych, ale także dla wizerunku naszej marki i jest niezwykle istotnym elementem ścieżki zakupowej dzisiejszego konsumenta. Wg badań realizowanych na zlecenie Deloitte urządzenia elektroniczne są wykorzystywane w przypadku 2 na 3 wizyty w sklepach stacjonarnych.

Równolegle sieci handlowe pracują nad wprowadzeniem do sieci sprzedaży innowacyjnych rozwiązań poprawiających doświadczenia zakupowe Klientów (wykorzystanie IOT, procesy Scan&Go, Take&Go, traceability, wykorzystanie alternatywnych metod identyfikacji produktu (RFID, Digimarc), lepszy recykling wykorzystywanych opakowań itd.). Sprostanie oczekiwaniom sieci w tym zakresie będzie kluczowe dla zwycięskiej walki o miejsce w koszyku zakupowym Klienta – zarówno tym fizycznym jak i wirtualnym).

Program seminarium:

  • Co oznacza digitalizacja dla designu opakowań
  • Jak przejąć kontrolę nad wizerunkiem produktów w internecie
  • Jak poprawić konwersję i sprzedaż produktów w e-commerce
  • Connected Packaging – budowanie zaangażowania konsumentów poprzez opakowanie
  • Design i nowe technologie – jak pomóc naszym produktom w erze Smart Store – nowych technologii wprowadzanych do sieci detalicznych
  • Innowacje technologiczne – co może się wydarzyć w najbliższych latach i jak się na to przygotować

Kogo szczególnie zapraszamy an to wydarzenie :

  • Dyrektorów Marketingu
  • Brand Managerów
  • Private Label Managerów
  • E-commerce Managerów
  • Digital marketing Managerów

Osoby prowadzące :

Carsten Hoppmann - Ponad 30 lat doświadczenia w branży opakowań i pracy na rzecz wielu znanych marek FMCG oraz farmaceutycznych, dzięki którym zna całe spektrum oferty rynkowej oraz potrzeb Klienta.  Od 2013 w europejskim zespole Business Development grupy SGK – jednej z największych na świecie firm odpowiedzialnych za kreację, rozwój opakowań i wparcie marketingowe dla najbardziej rozpoznawalnych marek świata.  W ostatnich latach odpowiada również za projekty związane z kreacją digital content i jego dystrybucją  we wszystkich kanałach komunikacji oraz consumer touchpoints.

Joanna Kwiczor - Business Development Manager. Od wielu lat związana z branżą retail i FMCG. Pierwsze doświadczenia z zakresu NPD i kreacji opakowań zdobyła podczas 7 lat pracy w Jeronimo Martins, gdzie odpowiadała za rozwój produktów Private Label, a następnie pracując w tym obszarze w firmach z branży spożywczej i napojowej. Obecnie odpowiada za rozwój w Polsce usług grupy SGK – jednej z największych globalnych firm prowadzących projekty związane z kreacją, rozwojem i drukiem opakowań dla wiodących marek na świecie (m.in. Coca-Cola, Mars, Colgate-Palmolive, Pepsico) oraz sieci handlowych (m.in. Walmart, Tesco, M&S, Sainsbury’s czy 7-Eleven).

 

Partner merytoryczny :




Osobom, które anulują swój udział w seminarium do 3 dni przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów seminarium. Osobom, które anulują swój udział później, czyli na krócej niż 3 dni przed seminarium, koszty nie są zwracane.

Skontaktuj się z nami

Alicja Rukowicz, Manager Centrum Szkoleniowego CCIFP

alicja.rukowicz@ccifp.pl; tel. +48 22 690 68 99, +48 508 520 839