Cyfryzacja sklepów i punktów obsługi Klienta

2019/04/17 Seminaria, szkolenia i konferencje 

Kiedy 2019/04/17- godziny : 10.00 -13.30
Gdzie CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
Cena 260 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 520 PLN pozostałe osoby.
Liczba miejsc 17
Język prowadzenia polski

W poprzednich latach wiele firm rezygnowało z fizycznych punktów sprzedaży na rzecz dystrybucji internetowej. Aktualne trendy i badania preferencji klientów pokazują, że dla coraz bardziej wymagającego konsumenta kluczowe jest połączenie fizycznego doświadczenia zakupowego z możliwością interakcji online. Również firmy zaczynają dostrzegać, że skuteczne tworzenie relacji z klientami odbywa się w sklepach stacjonarnych pod warunkiem, że współgrają one z technologią cyfrową. Tradycyjne punkty sprzedaży pozwalają klientom na zapoznanie się z produktami poprzez wykorzystanie zmysłów i podjęcie decyzji o zakupie na ich podstawie. Jednak dopiero umiejętne połączenie sklepów stacjonarnych z nowoczesnymi technologiami przenosi doświadczenie zakupowe na wyższy poziom i umożliwia klientom nawiązanie z marką głębszej i trwalszej relacji.

Zapraszamy na szkolenie, podczas którego dowiesz się:

- jak skutecznie konkurować we współistniejącym świecie online i offline

- jak stworzyć koncepcję cyfrowego punktu sprzedaży spójną z Twoimi celami biznesowymi

- jak zbudować niepowtarzalne doświadczenia zakupowe klienta w oparciu o nowoczesne technologie.

PROGRAM :

1. Trendy cyfrowe
2. Koncepcja cyfryzacji sklepu i punktu obsługi klienta oraz jej powiązanie z celami biznesowymi
3. Strategia cyfryzacji punktu obsługi
4. Jak budować doświadczenia zakupowe klientów?

GRUPA DOCELOWA

Członkowie Zarządu oraz kadra menedżerska takich działów, jak: marketing, merchandising, sprzedaż, badania i rozwój oraz business development.  

Osoby prowadzące :

Michał Szymankiewicz - Członek Zarządu INOVSHOP Poland. Posiada wszechstronne doświadczenia z dziedziny logistyki, finansów i konsultingu. Wdrażał nowe procesy oraz systemy informatyczne i aplikacje w środowisku bankowym. W INOVSHOP Poland zajmuje się zarządzaniem globalnymi projektami realizowanymi w Polsce, szkoleniami z zakresu korzystania z systemów oraz wspieraniem i wdrażaniem strategii marketingowych dla naszych klientów. Jest absolwentem studiów Global MBA w Stanach Zjednoczonych i posiada wspólny tytuł Master of Arts Uniwersytetu Warszawskiego i Koeln Fachhochschule.

Wojtek Szymankiewicz -  Dyrektor Generalny INOVSHOP Poland. Menadżer z wieloletnim doświadczeniem w zarzadzaniu, sprzedaży i marketingu w BSH, Hilti oraz ADT/Tyco. Jako dyrektor generalny, a później regionalny dyrektor generalny na Europę Wschodnią oraz dyrektor ds. kluczowych klientów na Europę w ADT Fire and Security interesował się kulturą organizacji i tworzeniem przyjaznego środowiska pracy i jego wpływu na szeroko rozumiane otoczenie biznesowe. Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej, Akademii Leona Koźmińskiego (MBA) i Szkoły Głównej Handlowej (menedżerskie studia podyplomowe, studia doktoranckie).

Partner merytoryczny :




Osobom, które anulują swój udział w seminarium do 3 dni przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów seminarium. Osobom, które anulują swój udział później, czyli na krócej niż 3 dni przed seminarium, koszty nie są zwracane.

Skontaktuj się z nami

Alicja Rukowicz, Manager Centrum Szkoleniowego CCIFP

alicja.rukowicz@ccifp.pl; tel. +48 22 690 68 99, +48 508 520 839