AREA MANAGERA na Polskę

Opublikowane: 2019/03/20
Branża: Przemysł rolno-spożywczy
Dział: Handlowy
Stanowisko: Kadra menadżerska
Miejsce pracy: mazowieckie

Opis stanowiska

Francusko–Polska Izba Gospodarcza dla swojego klienta francuskiej firmy RICHEL

poszukuje osoby na stanowisko:

AREA MANAGERA na Polskę

Grupa RICHEL jest firmą rodzinną, istnieje od 54 lat i aktualnie zatrudnia 230 osób. RICHEL to europejski lider w zakresie projektowania i produkcji szklarni rolniczych oraz namiotów magazynowych. Firma stale się rozwija i jest już obecna w ponad 80 krajach, a 80 % produkcji trafia na eksport.

Grupa RICHEL działa na rynku polskim od 30 lat i obecnie poszukuje kandydata na stanowisko AREA MANAGERA.

Zadania i wyzwania na stanowisku:

W ramach strategii firmy oraz pod kierownictwem Sales Managera, zadaniem AREA MANAGERA będzie rozwój sprzedaży rozwiązań przeznaczonych dla szklarni, obejmujący zarówno dotychczasowych, jak i nowych klientów. Sprzedaż tych rozwiązań polega na zaopatrywaniu szklarni w odpowiednie urządzenia (nawadniające, grzewcze, komputery sterujące klimatyzacją oraz inne wyposażenie). Każdy projekt jest inny i wymaga bezpośrednich ustaleń z klientem. Stanowisko daje niepowtarzalną możliwość zarządzania projektem od początku do końca i polega na: poszukiwaniu nowych klientów, ocenie realnej wykonalności projektu, zdefiniowaniu potrzeb klienta, pośredniczeniu pomiędzy zainteresowanymi stronami, zbieraniu odpowiednich informacji, w razie potrzeby - współpracy z inżynierami firmy RICHEL lub jej dostawców, przygotowywaniu ofert technicznych i handlowych, przedstawianiu ich klientowi, zamknięciu procesu sprzedaży, negocjowaniu finansowych i przewidzianych w umowie punktów projektu, kontrolowaniu montażu projektu przez podwykonawców, pośredniczeniu w usługach posprzedażowych.

Profil kandydata :

Wykształcenie wyższe, handlowe lub techniczne

Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego, znajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutem

Minimum 3-5 lat doświadczenia w sprzedaży rozwiązań technicznych i/lub w zarządzaniu projektami

Otwarty umysł, autonomia

Umiejętności sprzedażowo - handlowe gwarantujące pozyskanie i utrzymanie stałych i owocnych relacji z kluczowymi klientami

Samodzielność, otwarty umysł inicjatywa, wiedza techniczna, niezbędna do zrozumienia potrzeb klientów

Dyspozycyjność, gotowość do regularnych wyjazdów służbowych, które będą stanowić ok. 60% całkowitego czasu pracy

Oferujemy:

Stabilne zatrudnienie

Praca w systemie home office

Niezbędne narzędzia do pracy: służbowy samochód, telefon oraz laptop

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w na adres: ccifp@ccifp.pl z zaznaczeniem w temacie wiadomości „AREA MANAGERA na Polskę”.

Serdecznie dziękujemy za wszystkie nadesłane zgłoszenia. Jednocześnie chcemy poinformować, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)


Prezentacja firmy

CCIFP

Francusko-Polska Izba Gospodarcza jest związkiem pracodawców, który zrzesza ponad 450 firm francuskich i polskich i działa na rzecz rozwoju biznesu.
CCIFP_test


Numer referencyjny: OP/90551830/03/2019