Specjalista ds. obsługi klienta i administracji

Opublikowane: 2016/02/25
Branża: Transport
Dział: Kadry, Administracyjny
Stanowisko: Asystent
Miejsce pracy: mazowieckie

Opis stanowiska

OSOBA ZATRUDNIONA BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • Dbałość o sprawne funkcjonowanie biura w Warszawie.
  • Obsługę umów związanych z codzienną działalnością biura: ochrona, energia, internet, odpady komunalne itp.
  • Prowadzenie spraw administracyjnych w zakresie współpracy z dostawcą usług telekomunikacyjnych (zamawianie nowych telefonów, kontrola rachunków telefonicznych).
  • Budowanie wizerunku Biura wobec Klientów zewnętrznych i wewnętrznych – także w skali międzynarodowej.
  • Obsługę centrali telefonicznej oraz koordynację obiegu korespondencji i dokumentów.
  • Organizację i obsługę wewnętrznych i zewnętrznych spotkań, w tym wyjazdów służbowych.
  • Wykonywanie tłumaczeń polsko-francuskich i francusko-polskich (pisemnych oraz ustnych).

 

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • Bardzo dobrej znajomości języka francuskiego – warunek konieczny.
  • Dobrej znajomości programów MS Office.
  • Zmysłu organizacyjnego.
  • Wysokiej kultury osobistej.
  • Komunikatywności.
  • Gotowości do odbywania sporadycznych podróży służbowych.

 

OFERUJEMY:

  • Umowę o pracę na czas nieokreślony po 3 miesięcznym okresie próbnym.
  • Możliwości rozwoju zawodowego w ramach struktur międzynarodowych.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Miłą atmosferę pracy w ambitnym i profesjonalnym zespole.



Numer referencyjny: OP/89997249/02/2016