Asystentka lub Asystent Dyrektora Handlowego / Doradca Klienta

Opublikowane: 2016/01/19
Branża: Obsługa klienta / call center, Transport, Administracja
Dział: Handlowy, Sprzedaży, Administracyjny
Stanowisko: Kadra menadżerska, Specjalista
Miejsce pracy: mazowieckie

Opis stanowiska

Jeżeli posiadacz min. 3 z poniższych kompetencji:

- umiejętność komunikacji i łatwość nawiązywania kontaktów
- umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem
- zorientowanie na biznes
- kompetencje sprzedażowe (win - win) zdobyte w usługach n.p. relokacjach lub     przeprowadzkach, HR, agencji nieruchomości,  business travel, logistyce
- dobra znajomość języka angielskiego; inne języki obce mile widziane
- umiejętność pracy w multikulturowym środowisku
 
Jeżeli szukasz nierutynowej pracy,

Jeżeli jesteś ambitna/ambitny i chcesz mieć bezpośredni wpływ na swoje wyniki a praca pod presją czasu nie stresuje Cię.


Prezentacja firmy



Numer referencyjny: OP/89952810/01/2016