Aktualności firm stowarzyszonych
Złoty klucz jakości dla Renault
<p style="text-align: justify;" lang="pt-BR"><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;"><span><span>Renault po raz kolejny otrzymało Złoty Klucz Jakości – nagrodę za najlepszą obsługę klienta w ASO. </span></span></span>Renault nieprzerwanie od czterech lat utrzymuje pozycję lidera w jakości obsługi klienta w serwisie. Klucze Jakości przyznawane są na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2017.</p>
>
Klucze Jakości jest to niezwykle ważna nagroda dla naszej marki i dla nas wszystkich, tym bardziej, że po raz kolejny potwierdza nasz? pozycję lidera w tak kluczowej dla nas kwestii jak jakość obsługi klienta w sieci naszych autoryzowanych partnerów – powiedział Zbigniew Wierzbicki, dyrektor ds. klientów i skuteczności sieci Terytorium EAST.
TNS Garage Quality Check to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, realizowany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego Kantar TNS. Jest to jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim, zrealizowane na tak duż? skalę i tak szczegółowo opisuj?ce branżę oraz stosowane standardy obsługi.
Złoty Klucz Jakości dla Renault, odebrał Zbigniew Wierzbicki, dyrektor ds. klientów i skuteczności sieci Terytorium EAST.
Podczas spotkania wręczono także nagrody laureatom tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów 2017, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat. Nagroda za pierwsze miejsce w kategorii marek popularnych trafiła również do marki Renault.