Aktualności firm stowarzyszonych
„Zdrowa Półka Carrefour” tańsza z Medicover
<p style="text-align: justify;">Carrefour Polska połączył siły z siecią Medicover, aby wspólnie promować ideę zdrowego stylu życia. Dla klientów przygotowano bezpłatne plany dietetyczne i treningowe oraz zniżki na produkty ze „Zdrowej Półki”.</p>
>
Carrefour od kilku lat realizuje strategię promocji zdrowego stylu życia, aktywności fizycznej oraz prawidłowego odżywiania w ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Szeroka gama artykułów ze „Zdrowej Półki” stanowi kontynuację tych celów. Jest to specjalnie opracowana oferta kilkuset produktów, wśród której klienci odnajd? bogat? gamę artykułów dietetycznych, bio, eko, bez laktozy i glutenu. Dodatkowo, w asortymencie sklepów znajduje się już ponad 300 certyfikowanych produktów ekologicznych.
Aby wesprzeć klientów w d?żeniu do podejmowania dobrych wyborów żywieniowych do 30 czerwca czeka na wszystkich wyj?tkowa oferta. W aplikacji "Mój Carrefour" dostępny jest specjalny kupon uprawniaj?cy do 40% zniżki na artykuły ze „Zdrowej Półki”. Aby go aktywować, klient musi zarejestrować się na stronie www.mediclub.pl i pobrać specjalny kod, a następnie wprowadzić go do aplikacji „Mój Carrefour”. Kupon zrealizować można w hiper- i supermarketach sieci na terenie całego kraju do 30 czerwca.
Dodatkowo, na klientów sieci Carrefour chc?cych rozpocz?ć korzystanie z Medicover GO, do 30 czerwca czekaj? bezpłatne roczne plany dietetyczne i treningowe o wartości 120 złotych. Plany te wspomagaj? codzienn? kontrolę zdrowych nawyków zwi?zanych z odżywianiem, jak również z aktywności? fizyczn?. Warunkiem otrzymania planów jest zarejestrowanie się na stronie www.MedicoverGO.com.
Rozwój oferty produktów zdrowych oraz promowanie zdrowego stylu życia jest jednym z priorytetów sieci Carrefour. Zgodnie z kampani? „Z miłości do Zdrowia” sieć stale realizuje działania na rzecz edukacji klientów, wspierane przez inicjatywy takie jak: „Biegi z Carrefour”, strefy „Świat Zdrowia” w hiper- i supermarketach sieci czy tez warsztaty edukacyjne „ABC Zdrowego Żywienia”.
***
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o ł?cznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest części? Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest sieci? multilokaln?, multiformatow? i multikanałow?, obsługuj?c? codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniaj? się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.