Aktualności firm stowarzyszonych  •  Członkowie

PwC Polska wdroży system CRM dla Stoen Operator

PwC Polska wykorzystując własne rozwiązania oraz technologie Salesforce wdroży nowy system CRM dla Stoen Operator - firmy z Grupy E.ON. Będzie to jeden z najważniejszych projektów informatycznych tej spółki, która dostarcza energię do ponad miliona klientów w Warszawie i okolicach.

 

Informacja prasowa

“PwC zostało wyłonione w procedurze przetargowej, ponieważ ma nie tylko wymagane doświadczenie, ale złożyło najbardziej kompleksową ofertę.Propozycja obejmowała również istotny dla nas sposób prowadzenia projektu, czyli podejście hybrydowe. Pozwoli ono, mając na uwadze złożoność i termin realizacji, na szybkie i elastyczne reagowanie na pojawiające się ryzyka i zagadnienia” - mówi Andrzej Zwierzchowski, dyrektor pionu Usługi Dystrybucyjne i Obsługa Klienta w Stoen Operator.

 

“W PwC Polska pracuje już ponad 2 tysiące osób działających w zespołach technologicznych, z tego ponad 300 ekspertów Salesforce. Wsparcie klientów w transformacji cyfrowej jest jednym z naszych priorytetów biznesowych. Nasze rozwiązania wykorzystujące technologie Salesforce, wybrane przez Stoen, przyczynią się do zwiększenia digitalizacji obsługi klientów i wzrostu efektywności procesów biznesowych” - dodaje Marek Młyniec, partner PwC Polska, Technology Consulting Leader.

 

System Salesforce Customer 360, który wdrożony zostanie w Stoen Operator oferuje użytkownikom szerokie możliwości rozwoju. W przypadku Stoen Operator zapewni on ciągłość procesów biznesowych związanych z CSIRE, z którym będzie komunikował się za pośrednictwem systemu Konektor CSIRE. Planowany system będzie cechować się także dużą elastycznością na potencjalne zmiany biznesowe, a zwłaszcza przyczyni się do sprawnego sposobu zarządzania procesami klienckimi. Wdrożony system zgromadzi wszystkie dane dotyczące klientów, historii ich rozliczeń, umów i zgłaszanych spraw, a także przedstawi je w opcji widoku 360 stopni. Docelowo zautomatyzuje liczne procedury i posłuży jako wsparcie cyfrowych kanałów obsługi klienta i podwykonawcy. Ma umożliwić także szybką możliwość reakcji na potrzeby obsługi dystrybucji energii oraz digitalizacji procesów biznesowych end to end, jak również pozwolić na otwarcie rozwiązania na Internet rzeczy (Internet of Things – IoT).

Wykorzystanie nowego CRM w Stoen Operator będzie wiązać się przede wszystkim z trzema obszarami:

  • dostosowaniem systemu do wymogów CSIRE
  • obsługą klienta
  • procesem zmiany sprzedawcy.

 

Termin wdrożenia nowego systemu CRM jest zdeterminowany centralnym harmonogramem wdrożenia CSIRE. Zgodnie z nim CSIRE ma zacząć funkcjonować od 1 lipca 2024 roku.

 

Pełna treść komunikatu

 


Informacje o Stoen Operator

Spółka Stoen Operator Sp. z o.o. zarządza siecią elektroenergetyczną stolicy. Realizuje zadania Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Firma rozpoczęła działalność 1 lipca 2007 roku, w wyniku obowiązkowego rozdzielenia sprzedaży i dystrybucji energii, kontynuując realizowane wcześniej inwestycje w stołeczną sieć elektroenergetyczną.

 

Obecnie firma dostarcza energię do ponad miliona klientów w Warszawie. Dzięki wysokiej klasy specjalistom, znacznym nakładom inwestycyjnym, jak również nowoczesnym, przyjaznym dla środowiska technologiom, Stoen Operator utrzymuje najwyższe standardy pracy sieci. Spółka nieustannie dba o to, by zapewnić mieszkańcom Warszawy energię. Służby techniczne stale monitorują stan sieci elektroenergetycznej, wykonują niezbędne prace eksploatacyjne oraz czuwają całodobowo nad bezpieczeństwem energetycznym miasta.

 

Informacje o PwC Polska

W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i odpowiadanie na kluczowe wyzwania współczesnego świata. Jesteśmy siecią firm działającą w 155 państwach. Zatrudniamy ponad 327 tysięcy osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu. W Polsce PwC posiada biura w 7 miastach oraz Financial Crime Unit w Gdańsku, Warszawie i Lublinie, dwa Centra Usług Wspólnych w Katowicach i Opolu oraz oddział PwC IT Services w Lublinie. Polskie spółki PwC zatrudniają ponad 6000 osób, w tym 2000 w zespołach technologicznych.

 

 

Piotr Kołomycki

PwC Polska | PR

Mobile: +48 519 506 606

Email: piotr.kolomycki(@)pwc.com

 

Jakub Kurasz

PwC Polska | Dyrektor ds. Komunikacji

Mobile: +48 601 289 381

Email: jakub.kurasz(@)pwc.com

https://www.pwc.pl

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!