Zobacz także  •  Członkowie

Ponad 600 certyfikowanych produktów wegańskich w Carrefour - sieć rozszerza asortyment z okazji Międzynarodowego Dnia bez Mięsa

Carrefour Polska konsekwentnie rozszerza asortyment żywności specjalistycznej i funkcjonalnej. Z okazji Międzynarodowego Dnia bez Mięsa, który przypada na 20 marca, sieć rozszerzyła właśnie swoją ofertę produktów wegańskich do ponad 630 certyfikowanych pozycji. Rozwój tej kategorii jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie konsumentów alternatywami dla produktów pochodzenia zwierzęcego oraz świadomym wyborem dla zdrowszego żywienia.

Carrefour chcąc wspierać swoich klientów w dokonywaniu odpowiednich dla nich wyborów żywieniowych, a także we wdrażaniu i utrzymaniu zdrowego stylu życia, stale zwiększa asortyment produktów, tzw. żywności specjalistycznej i funkcjonalnej. Jednym z kluczowych asortymentów w tej kategorii są certyfikowane produkty wegańskie, które na stałe trafiają do koszyków coraz większej liczby Polaków.

Z okazji przypadającego na 20 marca Międzynarodowego Dnia bez Mięsa, sieć zdecydowała się poszerzyć swoją ofertę produktów bezmięsnych do ponad 630 produktów, co powoduje, że osoby, które chcą na stałe zrezygnować z mięsa, mają do wyboru w sklepach tej sieci dużo ciekawych alternatyw dla produktów pochodzenia zwierzęcego. Dodatkowo, Carrefour zaplanował dedykowane promocje asortymentu wegańskiego, mające na celu zachęcenie konsumentów do spróbowania różnych dań i produktów roślinnych. Do końca bieżącego tygodnia, łącznie kilkadziesiąt różnych produktów, w tym roślinne odpowiedniki produktów mięsnych, nabiałowych, a także pieczywo, napoje roślinne oraz pasy i smarowidła, będą dostępne w tej sieci w ofercie specjalnej, umożliwiającej zakup drugiego produktu z 50% zniżką. Inicjatywa ta jest częścią szerszych działań Carrefour Polska w ramach programu “Act For Food”, mającego na celu promowanie zdrowego żywienia i zrównoważonego stylu życia.

Poszerzenie oferty wegańskiej w sklepach Carrefour, to m.in. zasługa współpracy sieci z polskimi markami takimi jak Bezmięsny, Nielone czy Planeat. Pozwala ona wprowadzać na polski rynek nowe produkty, poszerzając jednocześnie wybór dla konsumentów. Dodatkowo, Carrefour Polska rozwija własną linię produktów wegańskich pod marką Sensation Vegetal, która zawiera m.in. hummusy, burgery, wędliny, kiełbaski oraz dania gotowe. Ta uruchomiona w 2022 roku linia, została dobrze przyjęta przez klientów, którzy cenią sobie zarówno jej smak, jak i relację jakości do ceny.

Produkt roślinne w Carrefour

Certyfikowane produkty wegańskie, to nie jedyna oferta sieci dla osób, które chcą zrezygnować lub zmniejszyć spożycie mięsa. W sklepach Carrefour Polska znajdą one łącznie kilka tysięcy produktów roślinnych, w tym szeroki wybór świeżych warzyw i owoców oraz przetworów i produktów wytworzonych na bazie roślin. Promocja sprzedaży produktów roślinnych, to nie tylko wprowadzenie do diety Polaków większej ilości korzystnych dla zdrowia owoców, warzyw w tym roślin strączkowych, ale także poprawa jakości środowiska naturalnego. Jak pokazują bowiem liczne badania i analizy, chów zwierząt odpowiedzialny jest za znaczną część emisji dwutlenku węgla i innych gazów cieplarnianych do atmosfery. Ograniczenie spożycia mięsa na rzecz większej ilości produktów roślinnych, pomaga więc również w walce ze zmianami klimatu na świecie.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!