Aktualności firm stowarzyszonych • Członkowie
Nowe nominacje w Grupie Renault
Agnieszka Łyżwińska, dotychczasowy Dyrektor Marketingu EAST dla marek Renault i Alpine, obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego Dacia EAST.
Do Grupy Renault w Polsce dołączył Rafał Grzanecki, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu EAST marek Renault oraz Alpine.
Laurent Geslin został mianowany na stanowisko Dyrektora ds. Jakości i Obsługi Posprzedażnej Grupy Renault EAST. Zastąpił Olgę Pilarczyk, która została Global Accessories Program Director w centrali Grupy Renault w Paryżu.
Agnieszka Łyżwińska
Agnieszka Łyżwińska jest związana z branżą motoryzacyjną od 27 lat. Przez ostatnie lata pełniła funkcję Dyrektora Marketingu East dla marek Renault i Alpine. W latach 2019-2021 była dyrektorem polskiego oddziału Nissan Sales Central & Eastern Europe. Wcześniej jej kariera była związana również z Renault, gdzie przez ponad 10 lat pracowała w Renault Retail Group, sieci salonów marki na stanowisku Dyrektora Handlowego, a następnie Dyrektora Sprzedaży i Marketingu. W latach 2014-2019 pełniła funkcję Zastępcy Dyrektora Wykonawczego w Renault Polska. Agnieszka Łyżwińska jest magistrem ekonomii, posiada duże doświadczenie w zakresie zarządzania, współpracy z siecią dealerską i w marketingu. Aktualnie Agnieszka Łyżwińska obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego marki Dacia na cały region EAST (Polska, Czechy, Słowacja i kraje bałtyckie). Agnieszka Łyżwińska ma męża i jest mamą nastoletniego syna. Jej pasją są samochody i motocykle.
Rafał Grzanecki
Do zespołu Grupy Renault dołącza Rafał Grzanecki, który obejmuje stanowisko Dyrektora Marketingu EAST marek Renault i Alpine. Będzie odpowiedzialny za region East składający się z Polski, Czech, Słowacji, Litwy, Łotwy oraz Estonii. Rafał Grzanecki z branżą motoryzacyjną jest związany od ponad 20 lat. W ostatnich latach pracował dla Fiat Chrysler Automobiles oraz Stellantis. Kierował w polskich oddziałach markami Fiat, Abarth, Alfa Romeo oraz Jeep. W ostatnich latach piastował stanowisko dyrektora marek Alfa Romeo oraz DS Automobiles, pełniąc również funkcję rzecznika prasowego dla działalności przemysłowej FCA Poland w Polsce. Rafał Grzanecki jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz Uczelni Łukaszewski, wspólnie z żoną wychowują dwójkę nastolatków. Jego pasje to biegi długodystansowe oraz triathlon.
Laurent Geslin
Laurent Geslin rozpoczął swoją karierę w Renault w 2000 roku jako szef warsztatu w północnej Francji. Pracował również w Renault Academy jako Manager ds. Szkoleń Technicznych, był odpowiedzialny za przygotowanie
i wdrażanie szkoleń technicznych na potrzeby premier nowych modeli. Następnie pracował w dziale inżynierii posprzedażnej jako kierownik projektu przy wprowadzeniu na rynek nowego Megane. Przyczynił się do międzynarodowej ekspansji Renault, wspierając wdrażanie operacji posprzedażowych w nowych oddziałach, takich jak Renault India i Renault Pars Iran oraz zarządzając relacjami z importerami zagranicznymi. Od stycznia 2021 roku nadzorował pilotaż wyników obsługi posprzedażnej i jakości na kluczowych rynkach międzynarodowych, takich jak Indie i Turcja. Laurent Geslin ma 46 lat i jest ojcem czwórki dzieci.
KONTAKT PRASOWY | Janusz Chodyła +48 504 111 500 janusz.chodyla(@)renault.com.pl
|
|
Grupa Renault
Grupa Renault reprezentuje awangardę powstającej nowej koncepcji mobilności. Dzięki Aliansowi z Nissanem i Mitsubishi Motors oraz unikatowemu know-how w napędach elektrycznych, a także wzajemnie dopełniającym się czterem markom (Renault, Dacia, Alpine i Mobilize) oferuje klientom zrównoważone i innowacyjne rozwiązania w zakresie mobilności. Działa w ponad 130 krajach i w 2022 roku sprzedała 2,1 mln samochodów. Blisko 106 tysięcy pracowników każdego dnia realizuje misję Grupy, aby mobilność zbliżała ludzi. Grupa, gotowa do podjęcia wyzwań na drogach i w sporcie, realizuje ambitny projekt transformacji, skupiony na generowaniu wartości. Projekt zakłada rozwój innowacyjnych technologii i usług, nowej, zelektryfikowanej i jeszcze bardziej konkurencyjnej i zrównoważonej gamy samochodów. W odpowiedzi na wyzwania związane z ochroną środowiska Grupa Renault wyznaczyła sobie ambitny cel osiągnięcia neutralności węglowej w Europie do 2040 roku.