Zobacz także • Członkowie
Nowa wizja wielkomiejskiego hipermarketu 2.0 - Carrefour kompaktyzuje flagowy sklep w Atrium Targówek w Warszawie
Carrefour Polska finalizuje gruntowny remodelling swojego hipermarketu zlokalizowanego w Centrum Handlowym Atrium Targówek przy ulicy Głębockiej w Warszawie. W nowym sklepie, w myśl globalnego trendu kompaktyzacji formatu hipermarketów, zmniejszono oraz przemodelowano salę sprzedaży, aby ułatwić klientom logistykę oraz podnieść komfort zakupów. Sieć zadbała też o zwiększenie ekspozycji rozbudowanej oferty produktów oraz widoczności super ofert promocyjnych i cenowych. Celem wprowadzonym zmian jest odpowiedź na zmieniające się potrzeby wielkomiejskich konsumentów, transformację pokoleniową oraz najnowsze trendy zakupowe.
Kompaktyzacja hipermarketów, czyli zmniejszanie ich powierzchni, przy zachowaniu kluczowych przewag nad sieciami dyskontowymi, to jeden z wiodących trendów na światowych rynkach handlowych oraz kluczowy element nowej strategii Carrefour w Polsce. Hipermarket tej sieci w Centrum Handlowym Atrium Targówek przy ul. Głębockiej w Warszawie, który powstał w 1998 roku, jest właśnie poddawany kompleksowej przebudowie połączonej z remodellingiem.
Na powierzchni 8 200 m2 (zmniejszonej o ok. 1/4) zaoferuje on swoim klientom wybór ponad 50 000 produktów, czyli nawet 10-krotnie więcej niż w klasycznych sklepach dyskontowych. W swoim nowym wielkomiejskim koncepcie 2.0, Carrefour stawia na dodatkowe ekspozycje produktów w niskich cenach - zarówno promocyjnych, jak również objętych nową strategią cenową sieci na polskim rynku, w ramach której Carrefour regularnie porównuje ceny produktów brandowych i marek własnych do konkurencji oraz wyrównuje je do tych najniższych na rynku.
Szeroki wybór i stała oferta w ramach konceptów handlowych
Kluczowym wyróżnikiem nowego Carrefoura na Targówku jest również rozbudowana oferta produktów wraz z wieloma mini konceptami handlowymi, które wyróżniają tą sieć na polskim rynku. Klienci tego hipermarketu mogą wybierać z szerokiej oferty wyrobów tradycyjnych, produktów diet specjalnych i funkcjonalnych, w tym wegańskiej, bezglutenowej, dla diabetyków czy wysokoproteinowej, przez certyfikowany asortyment BIO, aż po pełny wachlarzu smaków Kuchni Świata oraz wybór produktów świeżych.
W nowym sklepie pojawiły się też specjalne strefy tematyczne odpowiadające najnowszym trendom zakupowym z mediów społecznościowych, m.in. strefa C4ndyland z oryginalnymi słonymi i słodkimi przekąskami z odległych krajów, takich jak Emiraty Arabskie, Japonia czy Stany Zjednoczone oraz Strefa Alkoholi Mocnych 0% z szerokim wyborem produktów dla osób poszukujących nowych doznań smakowych. Carrefour rozbudowuje także Strefy Produktów Lokalnych, w których umieszcza oryginalne wyroby pozyskiwane od lokalnych piekarzy, rolników czy niszowych producentów.
Remodelling - większa wygoda, szybsze zakupy, ekologiczny design
Pomimo kompaktyzacji powierzchni, w odnowionym hipermarkecie pozostawiono szerokie, wygodne aleje zakupowe w tradycyjnym układzie, co z pewnością spotka się z pozytywnym przyjęciem ze strony klientów, którzy nie będą musieli na nowo poznawać swojego sklepu. Przy okazji modernizacji zastosowano dodatkowo wystrój i rozwiązania w duchu troski o środowisko naturalne. Sieć postawiła na ekologiczne dekoracje i energooszczędne urządzenia, a także rozszerzyła możliwość zrobienia zakupów do własnych opakowań. Osoby odwiedzające nową placówkę mają do dyspozucji pudełka na żywność i torby wielokrotnego użytku, do których mogą kupić nie tylko warzywa i owoce, ale także pieczywo, wyroby cukiernicze, wędliny czy wyroby garmażeryjne na wagę.
Jak w każdym z hiper- i supermarkecie Carrefour w Polsce, również w zmodernizowanym hipermarkecie w Atrium Targówek przyjmowane będą wszystkie butelki zwrotne bez paragonu. Z myślą o środowisku do minimum ograniczono druk katalogów - sieć zachęca klientów do używania aplikacji mobilnej. Klienci nowego formatu Carrefour mają również dostęp do wygodnych i nowoczesnych rozwiązań zakupowych, takich między innymi jak kasy samoobsługowe czy usługi Scan&Go - umożliwiająca samodzielne skanowanie zakupów i opłacanie ich bez konieczności wyjmowania produktów przy kasie oraz Click&Collect, która pozwala odebrać gotowe i spakowane zakupowe internetowe z Punktu Obsługi Klienta sklepu.
Zakończenie przebudowy Carrefour w Atrium Targówek zaplanowano na kwiecień tego roku.
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.