Aktualności firm stowarzyszonych
Nowa identyfikacja Paryża jako kandydata na gospodarza letnich Igrzysk Olimpijskich 2024
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Arial,serif;">W dniu wczorajszym (09.02.2016) rozpoczęła się kampania marketingowa, która ma na celu pokazanie Paryża jako idealnego gospodarza letnich Igrzysk Olimpijskich 2024. O godzinie 20:24 na Łuku Triumfalnym przed setkami widzów zostało pokazane logo, które będzie towarzyszyło kampanii. Zaczynając od dziś (10.02.2016) logo znajdzie się na flagach i ozdobach ulicznych w całym mieście ze szczególnym uwzględnieniem Pól Elizejskich.</span></p>
>
Autorem identyfikacji Paris 2024 jest agencja Dragon Rouge.
Znak odzwierciedla zarówno historię miasta jak też jego dynamizm i ambicje. Logo zawiera liczbę 24, wizualnie przedstawiaj?c? jeden z największych symbolów Paryża – Wieżę Eiffla, a jednocześnie nawi?zuje do daty nadchodz?cych igrzysk oraz do ostatnich, jakie miały miejsce w Paryżu w 1924 roku.
„Logo pokazuje piękno i elegancję Paryża oraz podkreśla jego status jako nowoczesnego, dynamicznego i kosmopolitycznego, stanowi?cego centrum kreatywności, inspiracji oraz nieustannie rozwijaj?cego się.“ – podsumowała Mer Paryża Anne Hildago.
Jest pięciu kandydatów do organizacji letnich Igrzysk Olimpijskich w 2024 roku: Paryż, Los Angeles, Rzym, Budapeszt i Hamburg.
Czy igrzyska powróc? do Paryża po stu latach? Dowiemy się podczas 130 sesji gremium Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego w roku 2017 w stolicy Peru – Limie.
Więcej o Dragon Rouge: www.dragonrouge.com
Kontakt dla mediów:
Monika D?browska
Business Development Manager
tel.: 503 124 746
mail: m.dabrowska(@)dragonrouge.com