Zobacz także • Członkowie
Nhood z globalną kampanią wizerunkową
Firma Nhood, oferująca usługi i rozwiązania dla branży nieruchomości w 10 krajach, rozpoczęła pierwszą kampanię wizerunkową. Podkreśla w niej swoje unikatowe kompetencje i nowe podejście do rewitalizacji obiektów i przestrzeni miejskich. Kampania Nhood eksponuje ideę upcyklingu, który w branży nieruchomości oznacza tworzenie miejsc o nowych funkcjach i wartościach, z uwzględnieniem ich historii.
Kluczowy przekaz: manifest na rzecz rewitalizacji obszarów miejskich
Kampania „Upcykling – budujemy przyszłość, czerpiąc z przeszłości” eksponuje bogate doświadczenie Nhood i nowe podejście do przekształcania nieruchomości w miejsca o nowych funkcjach i znaczeniu dla lokalnych społeczności, z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju.
Upcykling nieruchomości
Na rynku nieruchomości obecnie dominują: rewitalizacja, remodeling czy restrukturyzacja. Nhood robi krok dalej i stawia na nową koncepcję w branży retail. Upcykling daje drugie życie nieruchomościom, w przeciwieństwie do recyklingu, który oznacza ponowne wykorzystanie materiałów. Upcykling w branży nieruchomości oznacza przekształcanie przestrzeni w miejsca o większej wartości, czerpiąc z ich historii i wyjątkowości.
– Nie odrzucamy przeszłości. Przekształcamy ją, nadając istniejącym miejscom nowe funkcje i znaczenie. W ten sposób tworzymy miejsca na nowo i budujemy lepsze przestrzenie. Nowa kampania wizerunkowa doskonale odzwierciedla naszą misję – wyjaśnia Audrey Delavault, Global Head of Brand Marketing & Communication w Nhood.
W swojej deklaracji Nhood przedstawia innowacyjną wizję: upcykling nieruchomości jest nie tylko trendem, lecz również przyszłością miast i regionów.
Charakterystyczny styl kreacji dzięki ilustracji Eiko Ojali
Nowe podejście Nhood do kształtowania nieruchomości odzwierciedla nowa linia kreatywna z wykorzystaniem grafiki estońskiego ilustratora Eiko Ojali, znanego z minimalistycznych prac, które wykorzystują grę cieni i głębi. Jego artystyczny świat jest sugestywną metaforą upcyklingu nieruchomości: wskazuje odkrywanie i uwznioślanie, zamiast tworzenia od nowa. Grafika zastosowana w nowej kampanii wizerunkowej poprzez odniesienia do techniki wycinanki i mocne kontrasty, ilustruje nową wizję kształtowania przestrzeni miejskich przyjętą przez Nhood. Kampanię opracowała francuska agencja La Famille.
Od momentu powstania w 2021 roku marka Nhood dąży do tego, aby wypracować innowacyjne podejście do projektowania i przekształcania nieruchomości, które stanie się wzorem w branży. Zespół Nhood w odpowiedzi na obecne globalne wyzwania, m.in. kryzys mieszkaniowy, niską dostępność gruntów, zmiany zwyczajów zakupowych czy zmianę klimatu, zamiast tradycyjnego podejścia stawia na wzbogacenie funkcji
i architektury budynków, z uwzględnieniem ich historii. W ten sposób Nhood nadaje nieruchomościom nowe znaczenie w przestrzeni miejskiej.