Aktualności firm stowarzyszonych  •  Członkowie

Nhood Services Poland konsekwentnie buduje zrównoważone miejsce pracy

Firma Nhood Services Poland rozwija portfolio usług dla branży nieruchomości komercyjnych. Ten proces wspierają bogate kompetencje i zaangażowanie zespołu. Pracownicy wysoko oceniają Nhood Services Poland jako miejsce pracy, a firma otrzymuje nagrody branżowe w zakresie HR i rozbudowuje zespół.  

Zespół Nhood Services Poland tworzy 90 osób, które pracują w kilku lokalizacjach firmy w całej Polsce, świadcząc usługi w ramach trzech linii biznesowych Property and Asset Services, Development, Resources, Fund and Investment. Jest to zespół specjalistów – w dużej części – o bogatym doświadczeniu zawodowym, docenianych przez klientów i partnerów biznesowych oraz organizacje branżowe. 

Zrównoważone miejsce pracy  

Działania w ramach zarządzania zespołem, podobnie jak te realizowane w innych obszarach firmy, wpisują się w założenia strategii ESG i zdefiniowane w niej wartości.  

– Strategia zrównoważonego rozwoju Nhood Services Poland znajduje bardzo wyraźne odzwierciedlenie w naszych kluczowych wartościach, dzięki którym tworzymy kulturę organizacji cenioną przez naszych pracowników. Wartości, które są dla nas wspólne globalnie to: proximity rozumiana, jako działanie zespołowe i wzajemne wsparcie w realizacji celów, empowerment, czyli przekonanie, że każdy z nas jest ważny i ma wpływ na działalność firmy oraz positive impact, opierający się na założeniu, że możemy długoterminowo wpływać na otoczenie w obszarze społecznym, środowiskowym i gospodarczym – wyjaśnia Marta Szydłowska, HR Manager w Nhood Services Poland. – Nasza globalna strategia HR zbudowana jest wokół podejścia human first. Pracownicy są naszą największą wartością, zatem nasze działania koncentrujemy na wsparciu ich rozwoju, zapewnieni work life balance i budowaniu kultury dobrej współpracy opartej na wzajemnym słuchaniu swoich potrzeb i wzmacnianiu pozytywnych relacji – dodaje Marta Szydłowska.  

Efekty kierowania się przyjętymi wartościami w kształtowaniu kultury pracy w Nhood Services Poland odzwierciedlają wyniki badań satysfakcji pracowników, które firma przeprowadza co roku. Dane z 2023 roku wskazują, że oprócz zadowolenia z komfortowych warunków pracy w biurze, członkowie zespołu szczególnie cenią Nhood za swobodę decydowania o sposobie wykonywania pracy, w tym elastyczność w organizacji pracy i możliwość pracy zdalnej oraz za możliwość budowania pozytywnych relacji ze współpracownikami.  Pracownicy Nhood mają poczucie, że mogą na siebie liczyć oraz, że ich koleżanki i koledzy wykonują jakościową pracę. Każdy z wymienionych obszarów został oceniony na poziomie bliskim 9 w 10-stopniowej skali. 

Wieloletnie kariery zawodowe i zainteresowanie potencjalnych pracowników 

O tym, że Nhood Services Poland jest przyjaznym miejscem pracy świadczy również wysoka stabilność zatrudnienia. Duża część zespołu to osoby ze średnim stażem pracy wynoszącym 7 lat, które przeszły w firmie wiele szczebli kariery. 

– Jesteśmy dumni z tego, że nasza firma jest postrzegana jako miejsce, gdzie można budować swoją wieloletnią karierę zawodową, również w międzynarodowych strukturach. Ułatwiamy to pracownikom, oferując im program szkoleń zawodowych, językowych czy kompetencji miękkich, tak niezbędnych do profesjonalnego wykonywania pracy. Cieszy nas również to, że nasza firma jest chętnie wybierana przez młode osoby, jako miejsce w którym chcą rozpocząć swoją karierę i skorzystać z oferowanych przez nas letnich staży. Co ważne ponad połowa stażystów zostaje u nas na dłużej, już jako nasi pracownicy – podkreśla Marta Szydłowska.  

Wsparcie roli oraz reprezentacji kobiet w biznesie 

Nhood Services Poland dokłada starań, by osoby zatrudnione w firmie miały gwarancję zatrudnienia bez względu na płeć, a także równego traktowania oraz rozwoju zawodowego.  

Kobiety stanowią 72 proc. pracowników firmy i zajmują większość stanowisk menedżerskich związanych z obszarami zarządzania operacyjnego, zarządzania obiektami handlowymi, asset management, development, marketingiem i CSR oraz HR i księgowości. Pracami całego zespołu zarządza Ada Walentek, Head of Market, Property & Asset Services. Za obszar związany z kształtowaniem wizerunku marki Nhood na polskim rynku odpowiada Agnieszka Gutowska, Head of Brand Marketing & Communication. Agnieszka Gutowska jako członek międzynarodowego zespołu Synergia ESG otrzymała rolę Leader ESG Communication, w ramach której działa na rzecz globalnej komunikacji strategii ESG Nhood. Z kolei Anna Wysocka, New Business Development Director odpowiada za ważny obszar rozwoju biznesu, a stanowisko dyrektora zarządzania nieruchomościami zajmuje Aleksandra Dubrawska.  

Nhood prowadzi szereg działań wspierających pracujące kobiety, a także dołącza do inicjatyw mających na celu promocję kobiet w biznesie. Ich skuteczność doceniają organizacje branżowe. 6 czerwca 2024 roku Nhood Services Poland otrzymał nagrodę w konkursie Top Woman in Real Estate w kategorii Pro-Woman Company. Ponadto, w gronie finalistów w kategorii Best Team znalazł się Zespół Obsługi Agencyjnej Nhood Services Poland. 

Nhood Services Poland nie spoczywa na laurach i wzbogaca działania w zakresie kształtowania zrównoważonego miejsca pracy, w którym szanuje się różnorodność i równość płci. 

W 2020 roku firma dołączyła do programu UN Global Compact Network Poland pt. „Równe Szanse w Biznesie" na rzecz znoszenia ograniczeń równości płci, wyznaczającego cele korporacyjne w zakresie równej reprezentacji kobiet i przywództwa w biznesie. W ramach tego programu firma dwukrotnie poddała się analizie równości płci WEPs Gender Gap Analysis. 

  

DODATKOWE INFORMACJE: 

O Nhood Services Poland 

Nhood Services Poland świadczy kompleksowe usługi dla branży nieruchomości komercyjnych, by wspierać działalność swoich klientów i kreować przestrzenie tętniące życiem. Portfolio usług firmy, w ramach linii biznesowych Property & Asset Services (PAS), Development (DEV) oraz Resources, Fund & Investment (RFI), obejmuje m.in. zarządzanie obiektami handlowymi, wynajem powierzchni handlowej, rozwój nieruchomości, asset management, marketing, ESG, sprzedaż terenów pod inwestycje. Spółka kompleksowo zarządza 25 centrami i galeriami handlowymi o łącznej powierzchni blisko 700 tys. mkw. Jako komercjalizator reprezentuje 54 centra handlowe, w tym Blue City w Warszawie, 28 obiektów handlowych Auchan.  

Zespół Nhood Services Poland tworzy innowacyjne wielofunkcyjne projekty o wyjątkowej skali, licznych funkcjach i zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Są to przestrzenie przyjazne lokalnym społecznościom i dopasowane do istniejącej tkanki miejskiej. Firma podejmuje się także innych ambitnych projektów deweloperskich i obsługuje transakcje sprzedaży terenów inwestycyjnych Ceetrus Polska o powierzchni 180 ha, oferując klientom nowe możliwości biznesowe. 

Więcej informacji na https://nhood.pl oraz https://www.linkedin.com/company/nhoodservicespoland  

 

Kontakt dla mediów:  

Agnieszka Kropiwiec | Biuro prasowe Nhood Services Poland | nhood(@)redcomm.pl |+48 22 633 06 78 

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!