Aktualności firm stowarzyszonych • Członkowie
Jak pozyskać Klientów dzięki Pop up store?
DATA: 22.04.2021
GODZINY: 10:00 - 16:00
MIEJSCE: online praktyczne prezentacje + ćwiczenia + materiały szkoleniowe
CENA: Wartość netto: za 1 osobę: 490 PLN + VAT
Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu?
- menedżerowie zarządzający sieciami detalicznymi, właściciele sklepów stacjonarnych i internetowych,
- decydenci w centrach handlowych, zainteresowani nowymi najemcami i wzrostem liczby odwiedzających,
- przedstawiciele firm, które mogą zainteresować sklepy tymczasowe swoją ofertą, np. w zakresie usług marketingowych (w tym eventowych), wyposażenia sklepów (też zabudowy stoisk), najmu (m.in. biurowce, dworce kolejowe, hotele itp.).
Dzięki uczestnictwu w szkoleniu:
- zwiększysz sprzedaż, pozbędziesz się zapasów, obniżysz koszty i ryzyko handlowe, korzystając z efektywnego, szybko rozwijającego się kanału sprzedaży,
- zyskasz większe poczucie bezpieczeństwa w trakcie, jak i po pandemii, poszerzając sprzedaż wielokanałową o sklepy tymczasowe, które szczególnie teraz świetnie uzupełniają sprzedaż stacjonarną i e-commerce,
- poszerzysz swoje możliwości bezpiecznego testowania pomysłów na nowe: lokalizacje, działania marketingowe, rozwiązania w zakresie zarządzania, visual merchandisingu i obsługi klienta,
- odkryjesz tajemnice sukcesu najlepszych „pop-up stores” na świecie, by zyskać inspiracje do realizacji własnych pomysłów w kraju i na rynkach zagranicznych,
- poznasz tych, którzy pomogą Ci w rozpoczęciu i w rozwijaniu interesującego i dochodowego biznesu.
Program
10:00–10:15 Powitanie uczestników, wprowadzenie do szkolenia
10:15–11:30 Jak dzięki sklepom pop-up osiągniesz swoje cele biznesowe?
11:30–11:45 Przerwa kawowa
11:45–13:00 W jak sposób zyskasz najlepszą lokalizację dla swojego sklepu tymczasowego? Jak skutecznie zaprosisz klientów, by odwiedzili właśnie Twój sklep?
13:00–13:45 Przerwa na lunch
13:45–14:45 Jak wykorzystasz najnowsze technologie i narzędzia visual merchandisingu, marketingu sensorycznego i event marketingu, by stworzyć atmosferę sprzyjającą zakupom?
14:45–15:45 Jak zapewnisz klientom najwyższą jakość obsługi i zyskasz ich lojalność?
15:45–16:00 Podsumowanie szkolenia
Prowadzący
Szkolenie prowadzi:
Jerzy Osika, ekspert ds. „pop-up stores”, sprzedaży, retail marketingu i visual merchandisingu.
Pomysłodawca i realizator autorskiego szkolenia „Pop-up Forum”, które od 2015 roku dostarcza najnowszej wiedzy o wykorzystaniu sklepów tymczasowych do realizacji celów sprzedażowych i marketingowych.
Prowadzi także szkolenia z zakresu sprzedaży, visual merchandisingu, marketingu wystawienniczego, zarządzania, motywacji i trendów konsumenckich.
Członek jury renomowanych konkursów w Polsce (m.in. PRCH Retail Awards, Ekspozycja Roku, Diament Meblarstwa) i na świecie (m.in. Global Innovation Awards w Chicago, RetailME Awards w Dubaju, RetailME Awards KSA w Jeddah, Arabia Saudyjska).
Przedstawiciel Polski w Radzie Ekspertów światowego konkursu Euroshop Retail Design Award.
Jest wykładowcą i moderatorem paneli dyskusyjnych na międzynarodowych targach i konferencjach (m.in. w Las Vegas, Toronto, Hongkongu, Mumbaju, Frankfurcie nad Menem, Lipsku, Walencji, Porto, Kijowie), jak i w kraju (m.in. dla uczestników targów branżowych, misji handlowych i konferencji).
Wydawca i redaktor naczelny fachowych portali adresowanych do handlu z branży mody (Fashionbusiness.pl) i wyposażenia wnętrz (Ambiente.info.pl). Członek Rady Programowej magazynu Galerie Handlowe.
Właściciel i prezes firmy Promedia, która dostarcza firmom wiedzy organizując szkolenia i konferencje oraz wydając media branżowe. Promedia jest członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, posiada certyfikat jakości usług szkoleniowo-doradczych SUS 2.0 i jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, dzięki czemu może realizować usługi z dofinansowaniem.
Organizator
Promedia.biz.pl -organizator -http://www.promedia.biz.pl/ Patron Honorowy ANTARE sp. Z o.o. - Antare - Firma produkcyjna
REJESTRACJA
Zgłoś swój udział korzystając z poniższego formularza lub przesyłając e-maila na adres: e.fijalkowska(@)promedia.biz.pl