Aktualności firm stowarzyszonych
Fabien Goulmy nowym Dyrektorem Zarządzającym East oraz Dyrektorem Marki Renault East i Dyrektorem Zarządzającym Renault Polska
Z dniem 1 kwietnia 2022 r. Fabien Goulmy objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego East oraz Dyrektora Marki Renault East. Jednocześnie został Dyrektorem Zarządzającym Renault Polska.
Timothy Manuel przechodzi do Dacia International Business, gdzie będzie pełnił funkcję Wiceprezesa ds. Sprzedaży i Marketingu.
***
Fabien Goulmy ma 51 lat i jest absolwentem szkoły biznesowej w Tuluzie. W 1995 r. dołączył do Grupy Renault w Regionalnej Dyrekcji w Tuluzie najpierw jako Asystent ds. Marketingu, a później kierował Działem HR i Szkoleń, skąd w 1998 r. przeniósł się do Działu Sieci i Sprzedaży na Francję. W latach 2000-2002 był Sekretarzem Wykonawczym przy Wiceprezesie Obszaru Francji. Przez kolejne dwa lata zdobywał doświadczenie, zarządzając Działem Usług Technicznych w RRG Renault Paris. W 2004 r. został Dyrektorem RRG Argenteuil – dealera Renault. W latach 2006-2007 był Menadżerem ds. Analizy Działań Rynkowych w Renault w Niemczech, a do 2009 r. – Menadżerem ds. Marketingu Produktu Segmentu D w centrali firmy. Później przez kilka lat był Menadżerem ds. Marketingu i Sprzedaży odpowiedzialnym za gamę małych samochodów dostawczych i pick-upów w skali globalnej w dziale pojazdów użytkowych, a w 2015 r. objął stanowisko Dyrektora ds. Komunikacji Marketingowej i Cen marki Renault Pro+. Od 2018 r. pracował dla Awtowaz jako Dyrektor Marki Lada i Dyrektor Marketingu.
KONTAKT PRASOWY
Janusz Chodyła
+48 504 111 500
janusz.chodyla(@)renault.com.pl
Grupa Renault
Grupa Renault reprezentuje awangardę powstającej, nowej koncepcji mobilności. Dzięki Aliansowi z Nissanem i Mitsubishi Motors oraz unikatowemu know-how w napędach elektrycznych, a także wzajemnie dopełniającym się pięciu markom (Renault, Dacia, Łada, Alpine i Mobilize), oferuje klientom zrównoważone i innowacyjne rozwiązania w zakresie mobilności. Działa w ponad 130 krajach i w 2021 roku sprzedała 2,7 mln samochodów. Blisko 160 tysięcy pracowników każdego dnia realizuje misję Grupy, aby mobilność zbliżała ludzi. Grupa, gotowa do podjęcia wyzwań na drogach i w sporcie, realizuje ambitny projekt transformacji, skupiony na generowaniu wartości. Projekt zakłada rozwój innowacyjnych technologii i usług, nowej zelektryfikowanej oraz jeszcze bardziej konkurencyjnej i zrównoważonej gamy samochodów. W odpowiedzi na wyzwania związane z ochroną środowiska Grupa Renault wyznaczyła sobie ambitny cel osiągnięcia neutralności węglowej w Europie do 2040 roku. https://www.renaultgroup.com/