Aktualności firm stowarzyszonych
Drugi hotel Mercure w stolicy
<p style="text-align: justify;">Już w styczniu 2013 roku kolejny hotel dołączy do sieci Mercure. Obiekt znany do tej pory jako Holiday Inn Warszawa zmieni swoją nazwę na Mercure Warszawa Centrum. Hotel przejdzie proces rebrandingu, powierzchnie ogólnodostępne zostaną wyremontowane i otrzymają nowy wystrój.</p>
>
Obiekt znajduj?cy się przy ulicy Złotej w Warszawie doł?czy do uznanej i renomowanej sieci Mercure. Marka ta posiada już 725 hoteli zlokalizowanych w 49 krajach na całym świecie. Mercure Warszawa Centrum jest 14 obiektem w Polsce i drugim obok Mercure Warszawa Grand w stolicy.
Taka zmiana to dla tego obiektu szansa na wzmocnienie prestiżu, rozpoznawalności i w efekcie, zwiększenie generowanych obrotów. Światowe standardy marki Mercure z pewności? sprawi?, że hotel stanie się jeszcze ważniejszym ośrodkiem spotkań biznesowych na mapie Warszawy. Jeśli chodzi o nasze aspiracje dotycz?ce rozwoju tej marki w Polsce, nadal będziemy rozszerzać jej działalność, zwłaszcza w oparciu o franczyzę i umowy o zarz?dzanie. – powiedziała Joanna Świerkosz, Dyrektor Marketingu Orbis S.A.
4-gwiazdkowy standard Mercure Warszawa Centrum
Mercure Warszawa Centrum jest usytuowany w centrum Warszawy, w bezpośrednim s?siedztwie Centrum Handlowego Złote Tarasy, ośrodków biznesowych, administracyjnych i handlowych oraz blisko atrakcji turystycznych i kulturalnych miasta. Hotel dzieli zaledwie 300 metrów od dworca kolejowego Warszawa Centralna i 8 km od Międzynarodowego Portu Lotniczego Okęcie.
Do dyspozycji gości będzie 338 pokoi z szybkim ł?czem internetowym. Restauracje WINESTONE i bufet śniadaniowy BRASSERIE z bogatym menu, spełni? oczekiwania nawet najbardziej wymagaj?cych gości. Hotel posiada 10 sal konferencyjnych o ł?cznej powierzchni 522 m2 oraz Business Centre. Ponadto, oferuje room service, podziemny garaż oraz Fitness Centre. Ten 4-gwiazdkowy hotel to poł?czenie gościnności, międzynarodowej kuchni i wysokiego standardu.
Mercure to glokalność !
Mercure to zdecydowanie jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek hotelowych ciesz?cych się uznaniem i dobr? reputacj?. To, co j? wyróżnia na tle konkurencji to strategia opieraj?ca się na tzw. „glokalności”. Ofertę lokalnych, udanych wrażeń zapewnia gościom entuzjastyczna obsługa, a z drugiej strony globalna jakość i rozwi?zania stosowane na całym świecie przez markę Mercure. Hotele tej marki s? znane z umiejętnego czerpania wartości wprost z lokalnej tradycji i kultury.
Z wyczuciem ł?cz? nowoczesność z historycznym charakterem miejsca. Zachowuj?c markowy standard zaskakuj? indywidualności?. Mercure to oryginalne doświadczenie gwarantowane przez siln? markę.
Goście mog? korzystać z hoteli Mercure w Polsce w następuj?cych miastach: Częstochowa, Gdańsk, Jelenia Góra, Karpacz, Lublin, Mr?gowo, Opole, Poznań, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zakopane i Zamość. W 2012 roku w Sosnowcu zostanie oddany do użytku kolejny obiekt tej sieci.
***
Mercure, oryginalne doświadczenie gwarantowane przez siln? markę.
Mercure oferuje osobom podróżuj?cym zarówno służbowo jak i rekreacyjnie atrakcyjn? alternatywę w porównaniu do innych sieci hotelowych i hoteli niezrzeszonych. Mercure jest jedyn? mark? hoteli klasy średniej, która ł?czy siłę międzynarodowej sieci ponad 725 hoteli z gwarancj? standardów jakości oraz doświadczeniem różnorodności hoteli Mercure, z których każdy jest inny, zakorzeniony w lokalnej społeczności i zarz?dzany przez entuzjastycznych hotelarzy. Hotele Mercure położone w centrum miast, nad morzem lub w górach, witaj? gości w 50 krajach na całym świecie.
Bardziej szczegółowe informacje na temat hoteli sieci Mercure znajduj? się na stronie www.mercure.com.
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarz?dza blisko 60 obiektami w 25 miastach w Polsce i 2 hotelami na Litwie. Oferuje 10,5 tysi?ca pokoi. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis hotels i Holiday Inn w Warszawie. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Partnerem strategicznym Orbisu jest firma Accor, wiod?cy na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, jest obecny w 92 krajach, w których dysponuje 4 400 hotelami z 530 tys. pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, all seasons/ibis Styles, Etap Hotel/Formule1/ibis budget, hotelF1 i Motel 6 gwarantuje zróżnicowan? ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia ponad 180 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.