Zobacz także • Członkowie
Czekolada z anielskimi włosami już w Carrefour - sieć wprowadza do sprzedaży kolejny trend z mediów społecznościowych
Po spektakularnym sukcesie dubajskiej czekolady, Carrefour, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, wprowadza na rynek kolejny orientalny produkt, który zyskuje ogromną popularność w mediach społecznościowych – czekoladę z “anielskimi włosami”. Ta unikalna czekolada to połączenie aksamitnej masy pistacjowej z delikatną, słodką watą cukrową inspirowaną orientalnymi deserami w niezwykłej różowej czekoladzie “ruby”. Produkt, który trudno kupić nawet w sklepach internetowych, jest już dostępny w wielu sklepach stacjonarnych Carrefour w całej Polsce.
Anielskie Włosy, znane z tureckiej pişmaniye czy włoskiej capelli d’angelo, to składnik, który nadaje czekoladzie lekkości i unikalnej struktury. Delikatne, słodkie nitki wykonane z chałwy przypominają swoją konsystencją turecką watę cukrową. Połączenie tureckich “nitek” w nadzieniu, wzbogaconych kremem pistacjowym, tworzy niecodzienną kompozycję, która podbiła serca wielu internautów, mimo że jej korzenie sięgają tureckich słodyczy sprzedawanych od stuleci na ulicznych bazarach. W Polsce ta ekskluzywna czekolada staje się coraz bardziej popularna, choć dotychczas dostępna była tylko w nielicznych sklepach online.
Carrefour Polska, dostrzegając rosnące zainteresowanie unikalnymi, międzynarodowymi smakami w mediach społecznościowych, jako pierwsza sieć handlowa w kraju wprowadza do swoich sklepów czekoladę z anielskimi włosami. Dzięki nowej ofercie sieci, polscy konsumenci mogą już cieszyć się tym luksusowym przysmakiem dostępnym od ręki w największych hipermarketach i wybranych supermarketach Carrefour w całej Polsce. Czekolada dostępna jest w różnych wariantach cenowych, tak aby każdy mógł pozwolić sobie na spróbowanie tego viralowego przysmaku.
- Zgodnie z naszą nową strategią, dążymy w Polsce do osiągnięcia pozycji lidera nowości rynkowych. Dlatego na bieżąco śledzimy trendy konsumenckie, w tym te pojawiające się w social-mediach, takich jak TikTok, YouTube czy Instagram. Od pewnego czasu obserwujemy w sieci rosnące zainteresowanie internautów słodyczami z anielskimi włosami. Wiele osób chciałoby spróbować tego przysmaku, ale nie ma gdzie go kupić. Dlatego, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, postanowiliśmy sprowadzić ten rodzaj słodyczy do naszych sklepów. Już teraz klienci mogą kupić te wyjątkowe produkty w naszych sklepach w całej Polsce, a przed Wielkanocą szykujemy nie tylko kolejne odsłony i warianty tej czekolady, ale też kolejne nowości z tej kategorii – mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Dyrektor Rozwoju Sprzedaży w Carrefour Polska.
Anielska czekolada dostępna jest w ramach nowego konceptu handlowego sieci Carrefour, pt. C4ndyland. W jego ramach wszyscy amatorzy zagranicznych przysmaków znajdą już łącznie ponad 1000 oryginalnych słodkich i wytrawnych przekąsek oraz napojów z takich krajów, jak m.in. Emiraty Arabskie, Japonia, Wietnam, Stany Zjednoczone czy Turcja. Oferta ta dostępna jest już w ponad 150 sklepach własnych i ponad 100 sklepach franczyzowych sieci w Polsce. Wśród nowości tego konceptu, klienci mogą kupić na stałe m.in. niezwykle popularne ostatnio dubajskie czekolady, a już niedługo na półkach sklepowych znajdą czekoladowe jajka o smaku dubajskiej czekolady, napoje o orientalnych smakach, czy ciasto z anielskimi włosami.
Czekolada z anielskimi włosami dostępna jest we wszystkich sklepach własnych Carrefour w całej Polsce, a także w wybranych sklepach franczyzowych i Supeco.
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.