Aktualności firm stowarzyszonych • Członkowie
Credit Agricole z tytułem Instytucji Roku w trzech kategoriach
Informacja prasowa
Wrocław, 16 marca 2023
Credit Agricole Bank Polska już kolejny rok z rzędu otrzymał tytuł Instytucji Roku w kategorii „Najlepsza obsługa hipoteczna”. Bank został też wyróżniony w kategorii „Najlepszy zdalny proces otwarcia konta” oraz „Najlepszy proces otwarcia konta w placówce”, a 20 oddziałów uznano za najlepsze placówki bankowe w Polsce.
Credit Agricole został uhonorowany tytułem Instytucji Roku w kategorii „Najlepsza obsługa hipoteczna”. Jury szczególną uwagę zwracało na sposób prezentacji oferty oraz poczucie bycia obsługiwanym przez eksperta. Bank zyskał również uznanie w dwóch kategoriach związanych z otwarciem konta – „Najlepszy zdalny proces otwarcia konta” oraz „Najlepszy proces otwarcia konta w placówce”. Podczas badania klienci dokonywali oceny ergonomii, przyjazności i sprawności założenia konta od momentu znalezienia wniosku do momentu zalogowania się na nowe konto.
- W Credit Agricole każdego dnia staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Te wyróżnienia cieszą nas tym bardziej, że odzwierciedlają prawdziwe doświadczenia klienta z naszym bankiem, pokazując jednocześnie, że nasza jakość obsługi jest na wysokim poziomie. – mówi Anna Filipowicz, Dyrektor Biura Jakości Obsługi.
W rankingu „Instytucja Roku” nagradzane są również najlepsze placówki bankowe w Polsce. Łącznie w 8. edycji taki tytuł otrzymało 222 placówki, a wśród nich 20 placówek Credit Agricole.
Instytucja Roku to największy i najbardziej kompleksowy ranking jakości obsługi w bankach i firmach ubezpieczeniowych w Polsce. Celem projektu jest ciągłe podnoszenie standardów jakości obsługi, a zarazem sprostanie stale rosnącym i zmieniającym się oczekiwaniom klientów. 8. edycja Instytucji Roku była realizowana przez 4 kwartały 2022 roku i swoim zasięgiem objęła 13 banków. Zrealizowano 1558 wizyt w placówkach bankowych, wykonano 1264 połączenia z infolinią, wysłano 650 zapytań e-mail, otworzono 380 kont osobistych, przeprowadzono 780 testów bankowości internetowych i aplikacji mobilnych oraz uwzględniono 11 645 ocen i recenzji prawdziwych użytkowników aplikacji mobilnych.
Credit Agricole Bank Polska S.A. pl. Orląt Lwowskich 1, 53-605 Wrocław www.credit-agricole.pl
Niniejszy materiał został sporządzony na podstawie najlepszej wiedzy autorów, z wykorzystaniem informacji pochodzących ze sprawdzonych źródeł. Nie może on być wykorzystywany jako rekomendacja do zawierania transakcji. Stawki zawarte w materiale mają charakter informacyjny. Credit Agricole Bank Polska S.A. nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy i opinii.
Jakub BOROWSKI Główny Ekonomista Chief Economist ul. Żwirki i Wigury 18a, 02-092 Warszawa tel.: +48 22 573 18 40 e-mail: jakub.borowski@credit-agricole.pl
Romain REVEL Dyrektor Pionu Klientów Korporacyjnych Head of Corporate Clients Division ul. Żwirki i Wigury 18a, 02-092 Warszawa tel.:+48 22 434 30 82 e-mail: rrevel@credit-agricole.pl