Aktualności firm stowarzyszonych • Członkowie
Carrefour rozszerza ofertę marki własnej w segmencie premium - do sprzedaży trafiła nowa gama mięs wolnogotowanych nie tylko na świąteczny stół
Odpowiadając na zmiany w zachowaniach polskich konsumentów, Carrefour Polska wprowadza przed Świętami Bożego Narodzenia nową gamę mięs segmentu premium. Do oferty trafiło 9 rodzajów mięs wolnogotowanych dostępnych w ramach marki własnej Carrefour Extra w specjalnych świątecznych opakowaniach. Nowe produkty dostępne są już we wszystkich hiper- i supermarketach sieci w Polsce.
Polacy coraz częściej przekonują się do zakupu dań gotowych i wstępnie przygotowanych, bo pozwalają one zaoszczędzić im czas na sporządzaniu posiłków w domu. Nie inaczej jest w Święta Bożego Narodzenia, kiedy na naszych stołach ląduje coraz więcej dań gotowych oraz takich, których ostatnim etapem przygotowania jest podgrzanie lub dopieczenie w domu.
Odpowiadając na te trendy, Carrefour Polska wprowadził do swojej oferty nową gamę mięs wolnogotowanych pod marką własną Carrefour Extra. Dania te, to idealne rozwiązanie dla osób, które chcą cieszyć się smacznymi potrawami bez konieczności spędzania całego dnia w kuchni, łącząc jednocześnie tradycję z nowoczesnością i wygodą.
Wśród mięs wolnogotowanych dostępnych w ofercie Carrefour, znalazły się takie propozycje jak: karczek w sosie grzybowym, karczek z pieprzem, golonka w sosie własnym, żeberka ze śliwką, filet z indyka w sosie maślanym oraz orientalny filet z kurczaka w sosie curry. Dodatkowo dla fanów świątecznych smaków dostępne są również noga i filet z kaczki z żurawiną, a także cała kaczka pieczona.
- Święta są po to, aby spędzać je z rodziną, a nie na gotowaniu w kuchni. Dlatego zgodnie z realizowaną strategią transformacji żywieniowej oraz założeniami naszego programu “Act For Food”, wprowadzamy do sprzedaży nową linię mięs wolnogotowanych, które pozwolą naszym klientom cieszyć się wyjątkowym smakiem wysokiej jakości potraw w atrakcyjnych cenach - mówi Katarzyna Zaręba-Tremelet, Menedżer Grupy Kategorii Produktowych - Marka Własna, Projekty Strategiczne w Carrefour Polska. Nowa linia, która powstała w bliskiej współpracy z polskimi dostawcami, to wyselekcjonowane produkty mięsne najwyższej jakości, przyprawione w tradycyjny sposób, które poddaliśmy wstępnej obróbce, aby wydobyć pełnię ich smaku i skrócić czas przygotowania posiłków. Klienci przed podaniem muszą je tylko dopiec w piekarniku oraz zaserwować swoim gościom. To co wyróżnia nasze produkty na rynku to krótka etykieta oraz oferta klasycznych polskich i zagranicznych smaków, nie tylko tych świątecznych - dodaje Katarzyna Zaręba-Tremelet.
Mięsa wolnogotowane to nie jedyna nowość w sklepach tej sieci wprowadzana z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia. Carrefour Polska poszerzył również asortyment innych produktów świątecznych w ramach swoich marek własnych z segmentu średniego oraz premium. W ofercie sieci klienci znajdą m.in. 150 tradycyjnych polskich wyrobów świątecznych, a także specjałów charakterystycznych dla Świąt obchodzonych w innych krajach europejskich, które dostępne w cenach nawet do 30% niższych niż porównywalne produkty brandowe.
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji nawww.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.