Zobacz także • Członkowie
Carrefour Polska rzuca wyzwanie sklepom internetowym - słodkości, napoje i słone przekąski z najdalszych zakątków świata dostępne już w ponad 130 sklepach w Polsce
Carrefour Polska kontynuuje rozwój swojego konceptu C4NDYLAND, który dostępny jest już w ponad 130 sklepach stacjonarnych sieci i do tej pory przyciągnął ponad milion konsumentów. C4NDYLAND to oferta skierowana do klientów poszukujących unikalnych smaków, w której można znaleźć oryginalne wyroby, m.in. z Emiratów Arabskich, Japonii, USA czy Tajlandii, w tym wiele nowości i produktów wykorzystywanych w internetowych wyzwaniach kulinarnych.
W kwietniu 2024 roku Carrefour otworzył pierwszą w Polsce strefę C4NDYLAND w warszawskim Centrum Handlowym Westfield Arkadia. Obecnie sieć rozwinęła ten popularny koncept już na 136 swoich hiper- i supermarketów w Polsce. Dzięki ciągłemu monitorowaniu trendów online, asortyment C4NDYLAND jest regularnie odświeżany i obecnie w największych sklepach tej sieci sięga on nawet 1000 produktów. Klienci znajdą w nim nie tylko unikalne smaki napojów znanych producentów jak Coca-Cola i Pepsi, ale także popularne paluszki Pocky czy wyjątkowo ostre przekąski z serii Hot Chip. Dostępnych jest też wiele limitowanych edycji produktów, takich jak np. seria ekstra kwaśnych słodyczy czy bardzo popularne na polskim rynku dubajskie czekolady i wyroby z pistacji.
- Strefa C4NDYLAND w Carrefour Polska to odpowiedź naszej sieci na ofertę sklepów internetowych z oryginalną zagraniczną żywnością. Dzięki naszym strefom klient nie musi ponosić kosztów transportu ani też spędzać wielu godzin w internecie na poszukiwaniu trendujących w mediach społecznościowych nowości. Produkty te znajdzie w Carrefour od ręki — mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Dyrektor Rozwoju Sprzedaży w Carrefour Polska. Polacy są coraz bardziej świadomymi konsumentami, którzy oczekują unikalnych doświadczeń zakupowych, oryginalnych produktów i technologicznych udogodnień. Adaptacja do ich potrzeb to klucz do przyciągnięcia klientów i budowania nowoczesnej marki międzypokoleniowej. Dziś tym projektem wyznaczamy dla rynku FMCG nowy kierunek, za którym podążą inne sieci — podsumowuje Piotr Lubiewa-Wieleżyński.
Koncept C4NDYLAND ma na celu stałe zaskakiwanie klientów nowościami oraz unikatowymi smakami, inspirowanymi podróżami do odległych zakątków świata. Takie podejście przyciąga konsumentów, dla których odkrywanie i próbowanie nowych, orientalnych smaków jest pasją oraz sposobem na poznawanie innych kultur i kuchni. Strefę C4NDYLAND odwiedziło do tej pory już ponad milion klientów. Koncept ten czerpie inspirację ze storytellingu znanego z platform takich jak Instagram i TikTok, co dodaje mu nowoczesnego charakteru i pozwala na lepsze zaangażowanie odbiorców.
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.