Andrzej GEMRAEkspert ds. Public Affaires & Promocji Elektromobilności Renault Polska

1985 – 1990: Praca pedagogiczna: nauczyciel w warszawskich liceach ogólnokształcących, udział w projekcie organizacji szkół społecznych. Motoryzacja
1989 – 1991 – Organizacja firmy zajmującej się importem samochodów nowych i używanych z Belgii.
Od grudnia 1991 związany z RENAULT Polska

1991 - 1995 : Sprzedawca w Dyrekcji Sprzedaży Zbiorowej i Specjalnej, w tym specjalizacja w rozwoju sprzedaży samochodów modyfikowanych

Od kwietnia 1995 do kwietnia 2016 roku w Dyrekcji Marketingu Renault Polska : na stanowiskach Szefa Produktu poszczególnych modeli Renault,  od 2012 roku z-ca Dyrektora Marketingu Renault Polska. Od momentu utworzenia Cluster East w lipcu 2013 roku: Z-ca Dyrektora Marketingu East. Od 1 maja 2016: Z-ca Dyrektora Renault East ds. Efektywności i Rozwoju Nowych Projektów, odpowiedzialny między innymi za: rozwój sprzedaży samochodów elektrycznych, wprowadzenie na rynek nowej marki Sport Premium: Alpine, organizację Pucharu Dacia Duster Elf Cup, przygotowanie do wprowadzenia na rynek samochodów autonomicznych.

Od 1/11/2019 objął stanowisko Z-cy Dyrektora ds. Promocji Nowej Mobilności. W zakresie nowych obowiązków jest odpowiedzialność za promowanie Grupy Renault w zakresie nowej mobilności i elektryfikacji samochodów, aby została uznana za lidera w tym zakresie. Koordynacja prac związanych z marką Alpine pozostaje nadal w zakresie obowiązków

Od 1/03/2020 objął stanowisko Eksperta ds. Public Affaires & Promocji Elektromobilności kontynuując działalność w zakresie promocji napędów niskoemisyjnych.

Współautor sukcesów rynkowych wielu modeli Renault i Dacia, między innymi: Clio, Thalia, Mégane i samochodów dostawczych. Marketing Manager 2010 i 2011 : wybrany przez magazyn Media & Marketing Polska.
ZAINTERESOWANIA: alpinizm / himalaizm, Muzyka klasyczna, Wina i kultura Francji, Podróże

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!